Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Instalacja gazowa: BRC i AUTRONIC ZENIT
#1
Caly czas mysle na intalacja do mojej Legendy, polecane przez warsztaty sa rowniec instalacje BRC i AUTRONIC ZENIT.
Autronica montowal juz facet do Legend i rowniez ludziom mieszkajacym w Angli, szkoda tylko, ze nie mial na nich namiarow - ciekawi mnie jak sie sprawuja te inst. Moze ktos wie takze czy nie ma problemow z przerejestrowaniem w DVLA angielskiego auta, do ktorego zainstalowano gaz w Polsce?
Odpowiedz
#2
W sprawie instalacji LPG polecam Ci stronę <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.lpg-forum.pl">www.lpg-forum.pl</a><!-- w -->. Można się naprawdę dużo dowiedzieć.
Odpowiedz
#3
Legenda napisał(a):W sprawie instalacji LPG polecam Ci stronę <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.lpg-forum.pl">http://www.lpg-forum.pl</a><!-- m -->. Można się naprawdę dużo dowiedzieć.
Dziekuje za link. "Legenda" a Ty jak dlugo jezdzisz na gazie swoja Legend i jaki ma przebieg silnik. Pytam bo slyszalem, ze wypalaja sie zawory, z drugiej strony jak wspominalem wczesniej w "Gieldzie samochodowej" nr 69 z 29/08/2008 mechanik z VTEC z Lodzi p. Robert Marcinczak, napisal, ze cyt. "W przeciwieństwie do niektorych konkurencynych pojazdow w Hondzie Legend nie ma problemu z zasilaniemsilnika gazem LPG. Oczywiscie powinna to byc porzadna, sekwencyjna instalacja. Regulacji zaworow nie trzeba robic , bo Legend ma hydrauliczna kompresje luzu."
Odpowiedz
#4
Przejechałem na swojej instalacji ok 45tys. i jestem bardzo zadowolony. Jedyne usterki to wymienione na gwarancji wtryskiwacze (wadliwa seria) a teraz reduktor zaczyna delikatnie się pocić, więc kupię zestaw naprawczy i powymieniam wszystkie gumowe elementy.
Odnośnie trwałości silnika wiem, że najlepiej LPG najlepiej znoszą silniki wolnoobrotowe a do takich nasze są zaliczane. Proces spalania gazu przebiega wolniej niż benzyny i stąd wypalone gniazda wydechowe od wyścigowej jazdy na gazie. Problem można wyeliminować poprzez stosowanie wariatora zapłonu, który "zapali" gaz parę stopni wcześniej niż na benzynie. Rozwiązanie powszechnie stosowane przy zasilaniu CNG.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości