honda legend - strona główna

Pełna wersja: Ksenon zaczyna umierać - pytanie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Peter
rozmawiałem wczoraj ze szwagrem by mi zdradził jak to wymienia ,przekazał mi info że nie trzeba zdejmować zderzaka
pozdro Oczko
samochód na podnośnik zdjęte koła i demontaż nadkola.gotowe, przyglądałem się mojemu mechaniorowi który w swoim KB1 robił tak samo kilka tygodni wcześniej. Aha- 10 lat pracy w ASO ma na koncie
Sorki ze się też tu podepne z info. Mój szwagier też kiedyś w aso pracował. Musiał wyjąć aku dla prawej i osłonę pod maską dla lewej żarówki. Chińskich rączek raczej nie posiada ☺
(10-13-2015, 17:30 )Kubihondka napisał(a): [ -> ]Peter
rozmawiałem wczoraj ze szwagrem by mi zdradził jak to wymienia ,przekazał mi info że nie trzeba zdejmować zderzaka
pozdro Oczko

Czuję się nawrócony.
Niemniej dopóki nie zobaczę nie uwierzę.
Amen Oczko
Nie mam jak udowodnic ,ale po co mialbym pisac bzdety Oczko
Ciężej było po prawej stronie czli od akumulatora ,ale dał rade ,natomiast z lewej strony poszło express
Razem zajęło ok 25 minut
pzdr
Jakie polecacie żarówki drogowe ? Niebieskie .
(10-29-2015, 18:48 )Kubihondka napisał(a): [ -> ]Nie mam jak udowodnic ,ale po co mialbym pisac bzdety Oczko
Ciężej było po prawej stronie czli od akumulatora ,ale dał rade ,natomiast z lewej strony poszło express
Razem zajęło ok 25 minut
pzdr

u mnie też to się odbyło rękami od strony komory silnika, ręce mechanika standardowe Oczko
mówił że bywa gorzej Oczko
Ostatnio wymieniałem u siebie żarniki.
z lewej strony ściągałem nadkole i jakoś poszło.
z prawej od akumulatora postanowiłem spróbować w sposób przedstawiony na filmiku:
http://www.carcarekiosk.com/video/2008_A.../headlight
Gość co prawda pokazuje jak wyciągnąć dekiel lampy, ale tym sposobem po omacku wymieniłem żarnik - najważniejsze z pozytywnym skutkiem. Nie powiem, że było łatwo ale na pewno jest możliwe.

Przy okazji zauważyłem że jedna z soczewek jest jakby mleczna w porównaniu do drugiej. Wiecie może, czy da radę ją wyciągnąć bez rozklejania lampy?

A co do słabego świecenia ksenonów, to tak jak już ktoś wcześniej napisał - albo kończące się żarniki, albo wypalony odbłyśnik lampy (podobno da się regenerować), albo właśnie zabrudzone soczewki.
za jakiś czas będę na forum zamieszczać tutorial z lamp przednich KB1, który mam nadzieję, że odpowie na wiele pytań.

Soczewki na pewno nie da się wyjąć bez rozklejania klosza, moja lampy mają wypalone odbłyśniki, soczewki są zakurzone i brudne w środku.
W czwartek przestał świecić mi zarnik juz wcześniej dawał znak, ze się przepali ale i przy tym przestała świecić także postojowka. Czy to oznaka jakiejś poważniejszej usterki? Czy może zbieg okoliczności.
Po za tym mam tak coś zrobione, że ksenon zaczyna świecić jak tylko uruchomie silnik, nawet na pozycji Off. Jak to można wyłączyć?
Stron: 1 2 3 4