honda legend - strona główna

Pełna wersja: ABS/Kontrolka oleju/szarpanie i inne.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, posiadam Honde Legend Sedan 1992. Przeszła już swoje ale ważne, że chodzi. Mam parę problemów świeci mi się kontrolka ABS myślałem, że to wina zapieczonego zacisku ale wymieniłem go i teraz już inaczej kontrolka nie zapala się od razu po zapaleniu auta tylko po przejechaniu 500metrów a wszystkie reszta zacisków raczej jest w porządku ... Zrobił bym ten samo-test czy jakoś tak ale nie za bardzo wiem jak.
Drugi problem to cały czas migająca kontrolka oleju... Tylko nie wiem w czym problem ponieważ poziom oleju jest w normie.
Trzeci problem to szarpanie przy zmianie biegu np stoi na N wrzucam na R lub D3 i tak szarpie olej w skrzyni był nie cały rok temu wymieniany.

Ogólnie auto za 2tyg idzie w ręce blacharza/lakiernika ponieważ rdza go dopadła więc blacharka będzie ok, jedynie trzeba by było nad mechaniką popracować posprawdzać co i jak a ja osobiście jestem w tym zielony ale powoli chcę autko doprowadzić do normalnego stanu Uśmiech


EDIT: Czy to normalne, że przy ruszaniu kierownicą obroty wzrastają?
ABS, musisz sprawdzic kody, masz tu jak to zrobic <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.honda-legend.pl/viewtopic.php?f=6&t=462&start=0&hilit=kody">viewtopic.php?f=6&t=462&start=0&hilit=kody</a><!-- l -->

Olej, masz tu <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.honda-legend.pl/viewtopic.php?f=6&t=586">viewtopic.php?f=6&t=586</a><!-- l -->

Szarpanie moze byc przyczyna uszkodzonych poduszek silnika/skrzyni. Od tego bym zaczal.

Jak bardzo sie te obroty zmieniaja?
Tak jak Givan pisze sporo juz bylo na ten temat na forum. Jesli olej jest w skrzyni wymieniany zgodnie z instrukcja, szarpanie moze swiadczyc o zuzytych poduszkach, czasem dochodzi do tego jeszcze taki lekki metaliczny zgrzyt ( szczegolnie gdy tylna poduszka wisi juz na samej tuleji metalowej ). Czasem na biegu jalowym, w czasie krecenia kierownica w miejscu np.: na jakiejs trawie, silnik "dopompowujac" cisnienie w pompie podnosi obroty ale to sa niewielki wahania. BTW: Wdepnij do dzialu powitan a moze przy okazji jakies foto? Oczko
mój nr znasz, zadzwoń to pogłowkujemy Uśmiech
mi np przy kreceniu kierownica w miejscu Uśmiech z 350 obrotow do 1100 wzrastaUśmiech
To Ty masz 350 obrotow na biegu jałowym? :roll: To stanowczo za mało, dlatego Ci silnik podbija aż o 750 obrotow, zeby pompe napedzic.
ja mam 350 obrotow bo mam przypalony silnik Uśmiech 1 cilinder ma 9 z 12 kompesje itp td... w sumie lekko przytarty jest i juz czekam od Admina Uśmiech Legend95 na paczke z silnikiemUśmiech
Twój silnik jest dobry na agregat albo jakieś duże webasto :mrgreen: