honda legend - strona główna

Pełna wersja: Konsola Centralna
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
No dobra, mam zakupioną stację GMS 6401, ramkę dorabiam sam. W piątek powinno być wszystko gotowe, wrzucę foty gotowego montażu i parę w trakcie (o ilewszystko mi się nie rozsypie i nie będę zaczynał od początku).
I jeszcze dwie kwestie poboczne (chociaż w realu z przedmiotem wątku łączą się bezpośrednio):
- czy kokpit (cała deska rozdzielcza) jest taki sam w przed- i polifcie (oprócz tego paneliku drewnopodobnego po stronie pasażera)? Pytam bo znajomy znajomego może mi obszyć deskę skórą za małe pieniądze (bo się jeszcze uczy czy coś). Jesli wyjdzie kiepsko (co jest całkiem możliwe, bo to zdaje się trudny temat) to oszczędzę sobie demontażu mojej i szukania nowej, która może być w gorszym stanie, gdzieś odkształcona itp.
- można prosić jakieś wskazówki demontażu tunelu centralnego?
Drewnopodobna wstawka występowała tylko w 98r w przedliftach...
co do demontażu konsoli środkowej to nie pomogę bo nie rozbierałem,
(07-24-2015, 10:08 )Bonio86 napisał(a): [ -> ]Drewnopodobna wstawka występowała tylko w 98r w przedliftach...
co do demontażu konsoli środkowej to nie pomogę bo nie rozbierałem,

No właśnie to mam na myśli, że jedyna różnica jaka się rzuca od razu w oczy to to drewienko w przedlifcie. Swoją drogą myślałem o tym żeby wstawić je do mojego polifta, gdzies widziałem zdjęcie takiego rozwiązania i nie wyglądało żle.
Moze i niezle tylko polift ma inny odcień drzewna niż przedlift. Widzialem wlasnie kiedyś 98r z tym panelem drzewnianym u pasażera i radio od polifta wsadzone. No i różnica jest widoczna między radiem a tunelem środkowym :/
(07-23-2015, 14:08 )Gossamer napisał(a): [ -> ]- można prosić jakieś wskazówki demontażu tunelu centralnego?

W kwestii demontażu konsoli:

W starej -
1. Wyciągamy panel nawiewu środkowego
2. Odkręcamy 2 śruby na górze konsoli(pod nawiewem)
3. Zdejmujemy panel zmiany biegów (wystarczą sprawne palce)
4. Zdejmujemy panel centralny zmiany biegów i zapalniczki - najpierw podnosimy od strony podłokietnika, później wyciągamy resztę - Gałka zmiany biegów w pozycji N
5. Odkręcamy 2 śruby z dołu konsoli centralnej
6. wyciągamy konsole i wypinamy kable

W nowej -
1. Zdejmujemy boczne wstawki wykładzinowe z boków konsoli centralnej (koło nóg kierowcy i pasażera - takie trójkątne)
2. Odkręcamy po 1 śrubie z każdej strony (trzymają konsolę centralną)
3. Zdejmujemy panel zmiany biegów (wystarczą sprawne palce)
4. Zdejmujemy panel centralny zmiany biegów i zapalniczki - najpierw podnosimy od strony podłokietnika, później wyciągamy resztę - Gałka zmiany biegów w pozycji N
5. Odkręcamy 2 śruby z dołu konsoli centralnej
6. wyciągamy konsole i wypinamy kable
(07-27-2015, 18:34 )K278 napisał(a): [ -> ]
(07-23-2015, 14:08 )Gossamer napisał(a): [ -> ]- można prosić jakieś wskazówki demontażu tunelu centralnego?

W kwestii demontażu konsoli:

A może wiesz jak się dostać do panelu w drzwiach kierowcy sterującego opuszczaniem szyb, podgrzewaniem lusterek itp? Muszę wymienić żarówki, byłbym wdzięczny za pomoc :-) Legend rocznik 2000.
Jeśli jest tak samo jak w KA7/8 to znam na pamięć...ale to warunek Uśmiech
Z tego Co ja pamietam zdejmujesz zaslepke przy klamce ,tam odkrecasz srubki potem srubki dolne w drzwiach reszta jest na zatrzaskach i boczek chyba do gory. Tak sie zdejmuje w mojej ka 9 98 rok
Tak samo jak w accordzie coupe. Śróbki, zaślepki i chyba klamkę trzeba z plastikowego zaczepu uwolnić. Nie polecam podwarzania przełączników za panel drewniany bo można se go połamać. Lepiej zdjąć boczek
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10