honda legend - strona główna

Pełna wersja: Legend KA9 by ManiacHST
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
MODEL: Legend KA9 3,5 V6
ROK: 1997
SILNIK: 3,5 benzyna
MOC: 205
ZAWIESZENIE: seria
ELEKTRYKA: Elektryczne szyby, lusterka, szyberdach, fotele z regulacją i pamięcią, i wiele innych
ZESTAW AUDIO: seria (ale ładnie gra)
BODY KIT: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
WNĘTRZE: jak na foto
PLANY: Nowy lakier na całe auto.
[Obrazek: dscn6015p.jpg]
[Obrazek: dscn6018i.jpg]
[Obrazek: dscn6016.jpg]
[Obrazek: dscn6014c.jpg]
przyspieszenie Honda Legend

[Obrazek: b708fcc8d8c79525med.jpg]
Przyzwoita sztuka. W otoczeniu dziatwę widzę i jakiegoś Mieczysława Oczko
IMO: Do tego nadwozia lepiej pasuje oryginalny felunek, niż to co prezentujesz na ostatniej focie.
(01-21-2013, 5:49 )Peter napisał(a): [ -> ]Przyzwoita sztuka. W otoczeniu dziatwę widzę i jakiegoś Mieczysława Oczko
IMO: Do tego nadwozia lepiej pasuje oryginalny felunek, niż to co prezentujesz na ostatniej focie.

Owszem ale oryginalny felunek mam mocno zniszczony, poza tym na ATS-ach jest mocno poszerzony, oponki prawie poza obrys wychodzą, ale różnica w jeździe nieporównywalna do oryginałów. W zakrętach siedzi mocno przyklejona.
jak się bawić w trzymanie na zakrętach to nie na takich bułach Oczko gleba i naciąg, wtedy i wygląda i się trzyma, co do wygody to już jednak inna bajka...
(01-21-2013, 7:15 )kryniol napisał(a): [ -> ]jak się bawić w trzymanie na zakrętach to nie na takich bułach Oczko gleba i naciąg, wtedy i wygląda i się trzyma, co do wygody to już jednak inna bajka...

Ale tak mam kompromis między komfortem a dobrym trzymaniem. Oponki takie jakie rozmiarowo zaleca producent. Po założeniu 18' i niskiego profilu jest masakra.