Model: KA9
Data produkcji: 14 marzec 1996 (219 sztuka z taśmy)
Przebieg: 215kkm
Skrzynia: Automat
Zasilanie: Bena+LPG (LPGTECH)
Który własciciel: trzeci
Kraj zakupu/pochodzenia: Germania
Modyfikacje: Wymieniona konsola centralna
Plany wzgledem pojazdu: Komputer pokładowy
Przyszedł maj, autko wyczyszczone, ozute w nowe opony... a młody kierowca rośnie
Wygląda fajnie!
Chyba już czas przestawić wycieraczki w pozycje lato?
Autko odbyło roczny przegląd u Checkera pod Poznaniem.
Rzeczy standardowe:
Wymiana płynów, filtrów, sprawdzenie stanu silnika, skrzyni, zawieszenia, hamulców – tutaj trzeba było przeczyścić
Dodatkowo:
Wymiana tłumika końcowego (od dawcy) oraz założenie jednej z osłon termicznych – od zakupu nie miałem, więc korzystając z aktualnego dawcy trzeba było sprawę załatwić.
Z modów:
Założenie pełnego sterowania siedzenia pasażera. Od teraz pasażer ma komfort jazdy porównywalny z kierowcą… z tą jedyną różnicą, że nie ma pamięci ustawień – uznałem, że tu już gra nie warta świeczki.
Przy okazji … pobiłem nowy rekord przejazdu 2h 36’ na trasie Warszawa (okolice mostu Grota) – Poznań (zjazd w Luboniu)
W dniu wczorajszym autko wzbogaciło się o przyciemniane szyby. Przyciemnione zostały wszystkie 3 tylne folią o przepuszczalności 20%.
Jak znajdzie się jakiś plener w okolicy to się wrzuci jakieś fotki
(01-26-2014, 11:26 )Legend95 napisał(a): [ -> ]co o tym myślisz?
EKRANIK
W KA8 dało radę, myślę, że i w KA9 też da radę.
Cena jak za taki rarytas bardzo przyzwoita.
Szpej tani, a wiem, że kolega czegoś podobnego szuka, zresztą szpej z fotki jest z KA9
Atom..proszę Cię kup to !!! ;-)
Super, tylko że koleś ma panel bez drewienka, czyli i tak kupa
takiego wybrednego jeszcze nie spotkałem, okleić tego nie możesz?