honda legend - strona główna

Pełna wersja: Wersje mocowe w KA9
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Zamieszczam temat tutaj żeby nie zaśmiecać innych działów.
Panowie jak to jest z mocą w tych silniczkach? Bo z tego co czytam to są wersje 205,208, 212 (wikipedia tak podaje) i 228km bynajmniej a Acurze.
Aktualnie śmigam Accordem TypeR ale KA9 na fajnej feldze od dawna mi się podobało... człowiek się starzeje i zmienia poglądy z wiekiem Duży uśmiech Wiadomo że nie jest to auto na tor tylko limuzyna ale bądź co bądź musi się odpychać (tym bardziej po przesiadce z Typka) stąd pytanie o moc. Nie wiem czy nie doznam szoku po takiej zmianie o 180 stopni Zdezorientowany

Dzięki i pozdrawiam.
no to radzę żebyś się najpierw przejechał takim autkiem...
po pierwsze Hania waży 1800kg, jest dłuższa i szersza ... generalnie większa.
Takim autem jeździ się zupełnie inaczej niż akordeonem type r to jest ciężka limuzyna , krążownik - więc najpierw sprawdź czy Ci ta zmiana odpowiada a Hance nie zaszkodzi Uśmiech

Pzdr.
Zdaję sobie sprawę że jest to całkiem inny profil jazdy. Oczywiście jazda testowa przed zakupem obowiązkowa najlepiej jakimś forumowym Legendem Oczko W ramach rewanżu mogę użyczyć typka Oczko Legendzik na pewno dostałby niższe i twardsze sprężyny no i obowiązkowo ładna felga 18 lub 19, wtedy wygląda cudnie... Głównie chodzi mi o silnik bo patrząc na osiągi jest średnio... Aż się prosi o jakiś kompresor bo nawet oglądając filmy na youtube ma problem żeby sie rozbujać do 180. Takie auto powinno już jechać... jako przykład chociażby najnowszy Legend.
Panowie to jak to jest z tymi mocami?
Ten sam silnik a km różnie...
Oglądam filmiki na YT i Acura RL właśnie z mocą 208km robi setkę w granicach 8s... obejżane 2 filmy i zmierzony czas. 8s byłoby bardzo zadowalające ale no właśnie, czemu w danych technicznych Hondy Legend podają 9.1s ? A w danych Acury 8s Ściana To jest jedyna sprawa która mi najbardziej nie daję żyć w związku z nabyciem takiego auta Język
Panowie byłaby taka możliwość aby któryś z Was nakręcił taki krótki flimik sprintu powiedzmy do 160km/h? Najlepiej na benzynce i na gazie.

Dajcie znać kiedy i gdzie macie najbliższego spota, z chęcią zajade obejżeć Wasze autka i dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat.
Jako, że zlot skończył się wczoraj to najbliższy za rok Uśmiech
(06-03-2013, 21:46 )supertzar napisał(a): [ -> ]krążownik - więc najpierw sprawdź czy Ci ta zmiana odpowiada a Hance nie zaszkodzi Uśmiech

Swiete slowa, jak chcesz sie poscigac to nie kupuj tego auta, to jest zdecydowanie limuzyna do dostojnej jazdy. Ma oczywiscie kopa, ale ze wzgledu na gabaryty auta, po prostu nie nadaje sie do scigania.
Jesli juz mierzysz w Legenda, to wg mojej opinii zdecydowanie lepiej poscigasz sie coupe....chociaz to tez jest profanacja
Panowie ale gdzie ja napisałem że chcę się ścigać? Wiem że to jest krążownik, dupowóz, bulwarówka czy jak tam jeszcze chcecie Duży uśmiech Gdybym szukał auta do ścigania na pewno nie patrzyłbym na Legenda. Chodzi mi chociażby o bezpieczne wyprzedzanie. Bądź co bądź szybsze auto jest dużo bezpieczniejsze niż z niedostatkiem mocy... Czy to przy ruszaniu, czy wyprzedzaniu. Dlatego poruszam tą kwestie, jak to jest w Legendzie.
A Wy dalej nie odpisujecie na pytania tylko snujecie jakieś teorie Język
Kolego, bo nie ma czegoś takiego jak różne wersje silnikowe/mocowe... W danej serii istniał tylko jeden rodzaj silnika połączony z jedną wersją skrzyni. i kropka.
PS. wybieram opcję B Oczko
w Legendzie królem świateł nie będziesz, ale o wyprzedzanie nie masz się co martwić....
wszelkie wątpliwości rozwiejesz jazdą próbną
(06-05-2013, 5:17 )supertzar napisał(a): [ -> ]w Legendzie królem świateł nie będziesz, ale o wyprzedzanie nie masz się co martwić....
wszelkie wątpliwości rozwiejesz jazdą próbną
Tu sie akurat nie moge zgodzic, bo tak szczerze to ile pojazdow schodzi ponizej 10s do 100km/h. Zaden smierdziuch (czyt. Diesel) cie nie przegoni, tymbardziej, ze jego uzytkownicy najczesciej nie umieja zmieniac szybko biegow.
Nie zmienia to jednak faktu,ze kolega sugeruje wymiane sprezyn na nizsze i twardsze. Rozumiem,ze konsekwentnie amortyzatory tez zostana zmienione, a i katy w zawieszeniu zostana dostrojone do jazdy sportowej. Wedlug mojej opinii te wszystkie zabiegi nijak maja sie do tego pojazdu, bo jego przeznaczenie wynikajace z takiej a nie innej konstrukcji jest zgola inne niz wyscigi na 1/4 mili.
Ja odpowiedzialbym na twoje pytanie z samego poczatku w ten sposob, Legend to jest auto, ktorym smialo mozna wyprzedzac i jest to duzo przyjemniejsze,ze wzgledu na charakterystyke silnika niz "16 zaworowych szlifierkach", jest to auto, ktore moze pokazac swoja moc, ale wypada to robic okazyjnie, bo to auto najlepiej sprawdza sie w dlugiej trasie, podczas dostojnego "crusing".
A kwestia samego pytania o moc wydaje sie bezsensowna chociazby z tego punktu widzenia, ze dodatkowe kilowaty ciezko przeniesc na podloze bez poslizgu za pomoca przednionapedowca.
Stron: 1 2