04-07-2010, 8:47
04-07-2010, 18:24
no wlasnie tez jestem tego zdania wiec szukalem jakiegos obejscia, chyba pozostaje mi podpiac egr od jakiejs innej hondy, moze bedzie pasowal
04-08-2010, 2:31
A.bel miał chyba generalnie na mysli sens odpinania czy zaslepiania EGR w ogole, po co to robic :?: A czy z drugiej strony powietrze pozbawione dopały w postaci spalin nie jest bogatsze w tlen, ktory powoduje wyzsza temperature spalania mieszanki a tym samym zmniejsza ilosc powietrza w cylindrze. Czy to hipotetyczne oczyszczenie powietrza nie zwieksza jego ciepłoty spalania :?: W tym przypadku bilans korzysci jest nieznaczny albo wrecz zerowy :?:
04-08-2010, 7:18
w rzeczy samej , ma sie rozumiec
pozdro..
pozdro..
04-08-2010, 7:43
peter to jest teoria i bardzo sensowna, tyle tylko ze jesli by isc tym tropem to jaki sens mialo by montowanie dolotow zimnego powietrza?(co robi sie na calym swiecie w sportach motorowych) skoro rzekomo chlodne powietrze poprzez wieksze zageszczenie tlenu w komorach i wyzsza temperature spalania teoretycznie zmniejsza ilosc ladunku w komorach... , jesli egr podaje do kolektora spaliny o temperaturze ok 700-800 stopni (tak przypuszczam ze w takim przedziale) to jaki ma sens podawanie zimnego powietrza z dolotu? niewiem czy samochody rajdowe sa wyposazone w egr , nie znalazlem informacji na ten temat, ale gdyby niebyly to uwazam ze sprawa bylaby jasna...
jeszcze niedawno bylem zwolennikiem tej teorii, ale mam wrazenie ze pomimo wiekszej kultury pracy jednostki to czegos ubylo w gornych partiach obrotow(po przekroczeniu 4000) , poniewaz jak mialem zapchany egr to po przekroczeniu 4tys byl prawdziwy galop tak jak to silniki v6 powinny sie zbierac, a jednak jakos zbyt rownomiernie rozwija ta moc, podobnie jak v8
bede testowal z egr i bez na nowym dolocie z air boxem wtedy sie okaze jak to naprawde jest
jeszcze niedawno bylem zwolennikiem tej teorii, ale mam wrazenie ze pomimo wiekszej kultury pracy jednostki to czegos ubylo w gornych partiach obrotow(po przekroczeniu 4000) , poniewaz jak mialem zapchany egr to po przekroczeniu 4tys byl prawdziwy galop tak jak to silniki v6 powinny sie zbierac, a jednak jakos zbyt rownomiernie rozwija ta moc, podobnie jak v8
bede testowal z egr i bez na nowym dolocie z air boxem wtedy sie okaze jak to naprawde jest
05-27-2010, 8:52
ja tam mam tyle dobrze ze egr zaslepie ogolnie mowiac to ten wynalazek powstal tez na potrzeby GREEN PACE totez pisza o dopaleniu sie spalin podwyzszeniu temp co ma pomoc w rozgrzaniu mieszanki przed cyklem ble ble ble ..... zimne czyste powietrze = moc bylo i bedzie autko z popsutymi egr czesto sie zaslepia zeby zaosczedzic na naprawach i rzekomo silnik calkiem inaczej pracuje co potwierdzone jest ze na jalowym elastyczniej ... nie wiem ja tam zaslepie i dam znac jak poskladam wszystko do kupy
05-27-2010, 8:58
U mnie wlasnie ladnie wyczyszczony EGR i potem zaslepiony
05-27-2010, 9:02
I co zero reakcji ze strony diagnostyki? hock:
05-27-2010, 9:05
zero, wszystko chodzi jak trzeba
05-28-2010, 19:28
Givan czy mi sie zdawalo czy dobrze widzialem filmiki Givan Burnout na youtube no a mniejsza z tym troche oszczedzasz automata ja tam 4000 i d4 wbijam a co mnie zainteresowalo to ty tam miales podwojny wydech ? jezeli tak to zdradz szczegoly bo ja mam w planach 3-2-2 zero xpipow i hpipow 3 na 1 tlumik i 3 na drugi stary USA sposob ale nie wiem jak to bedzie brzmiec