witam mam pytanko czy tez czasami na zakretach wam dupke lekko hmm czuc ze traci przyczepnosc ? aha i nie mowie o spokojnej jedzie
oponki standard 215szer... 15stki *( ogolnie w bagazniku nic nie mam
) aha i jakie cisnienie w oponach ?
2,2 które podaje producent to trochę za mało - przynajmniej dla mnie - mi najbardziej pasuje 2,5 -2,6.
Owe znoszenie zadku o którym piszesz to może być zwykłe złudzenie - bo to trochę przydługawe auto - i najlepiej gdyby tak było. Najlepiej sprawdzić zawieszenie na trzepakach za kilka zloty i wszystkiego się dowiesz.
Ja jezdze na 2,4 i 2,4. Rozmiar letnich 225/50 16''. A ty jestes obnizony czy lecisz na serii? W Acurze (obnizona) jak zaczalem odczuwac ze dupa ucieka, to sie okazalo ze zawieszenie jest do zrobienia... Tulejki, sworznie, nie pamietam co dokladnie. Jak jest wszystko ok w zawieszeniu, to raczej przod ucieka.
W Hondzie, gdzie nie jest obnizane ci nie powiem co i jak bo przewaznie ojciec jezdzi a ja jakos nie sprawdzalem jak sie sklada w zakrety.
ja acura obnizona
zawiecha idealnie wszystko gra
sprezyny obnizone eibach -4 cm pod te auto kupione nowki wymienilem amortyzatory na nowe orginalne no i bajka sie lata
moze faktycznie zluydzenie
bo ogolnie przud ucieka
albo po prostu za szybko tne zakrety bo ogolnie jak tne zakret to przod dociazam zeby nie odlecial
a w tylku nic wiec mozliwe ze tak jest
moze zza szybko smigam
no mowie o warunkach wilgotnych
musze pozyczyc siostry vectre i porownam xd o ile sie nie rozwale
Na oryginalnych amorach jezdzisz? To ci powiem ze roznica pomiedzy oryginalem a amorkami pod krotke sprezyny jest ogromna. Tez tak mialem przez rok, moze troche dluzej i jak zalozylem koni
hock: to dopiero sie zaczela jazda
A co do Vectry..... zycze powodzenia
nowki organle kupilem za 4 szt za 500 zl
to co tu wybrzydzac
a koni? jaka cena ? i jak wrazenia ? bo ja nadal sadze ze za miekko mam
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.koni-sport.pl/advanced_search_result.php?keywords=8240-1125&x=6&y=3">http://www.koni-sport.pl/advanced_searc ... 25&x=6&y=3</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.koni-sport.pl/advanced_search_result.php?keywords=8240-1126&x=6&y=9">http://www.koni-sport.pl/advanced_searc ... 26&x=6&y=9</a><!-- m -->
Nie powiem ci ile zaplacilem dokladnie ale mysle ze dostalem jakis rabacik czy cos. A wrazenia... dopiero zrozumialem co znaczy trzymac w zakrecie
Regulacje tez maja, wiec mozna ustawic twardosc jaka sie chce. Ja ustawilem na srednia i jest wystarczajaco twarde. Kupilem koni bo lewy prawy amor juz zaczal sie pocic i jak zobaczylem ze koni sa nawet tansze, to nie bylo nad czym sie zastanawiac. Jestem super zadowolony z swojej decyzji
ja za 4 orginalne dalem 500 zl
wiec wiadomo
nie wybieralem
nowka funfel
ale roznicy nie ma bo stare tez byly idalne
moze kiedys przewieziesz mnie to wymienie na koni
pozdro
wynosi Cię na równej?
kilka Legendów miałem, a nawet i takiego na polibuszach z tyłu i na dziurawych zakrętach jest to samo - tyłek ucieka.
2x worek piachu /kartofli winien załatwić sprawę :mrgreen:
kwestia wywazenia, ogromny ciezar(silnik+ inne rzeczy) z przodu z tylu duzo mniej i leci tyl w zakrecie jak przesadzisz z predkoscia , kwestia tego jak szybko wchodzisz w zakret? bo kazdy pojazd ma swoje limity i wtedy praw fizyki nie oszukasz
ogolnie to nie jest samochod do szybkiego lykania zakretow tylko komfortowej jazdy, jak masz takie zaciecie kup sobie zawieszenie tein albo samochod z silnikiem polozonym centralnie