honda legend - strona główna

Pełna wersja: nieautoryzowany serwis HONDA
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam wszystkich serdecznie!
Czy posiadacie informacje, gdzie na terenie Śląska i zagłębia znajduje się jakiś dobry nieautoryzowany serwis Hondy?
Pozdrawiam
http://www.warsztathonda.pl/

Przełożyli mi silnik, pojechałem z wymianą uszczelki, okazało się że gwinty w bloku zerwane.
Wymienili też chłodnicę, dyferencjał, maglownicę, rozrząd. Sprawnie i za odpowiednie pieniądze.

Pojawił się błąd numer 12, wymieniliśmy zawór egr - z mojego polecenia, błąd nadal występował.
Dzisiaj zostawiłem samochód o 10 o 15 był do odbioru - problem naprawiony, jak chłopu na miedzy wytłumaczone co było wadliwe - pokazane na wymienionych częściach.

Tyle ode mnie, polecam szczerze bo widać że znają się na robocie.
Są mocno polecani na stronach śląskiego klubu hondy.
(10-16-2013, 3:51 )Khaito napisał(a): [ -> ]http://www.warsztathonda.pl/

Przełożyli mi silnik, pojechałem z wymianą uszczelki, okazało się że gwinty w bloku zerwane.
Wymienili też chłodnicę, dyferencjał, maglownicę, rozrząd. Sprawnie i za odpowiednie pieniądze.

Pojawił się błąd numer 12, wymieniliśmy zawór egr - z mojego polecenia, błąd nadal występował.
Dzisiaj zostawiłem samochód o 10 o 15 był do odbioru - problem naprawiony, jak chłopu na miedzy wytłumaczone co było wadliwe - pokazane na wymienionych częściach.


Tyle ode mnie, polecam szczerze bo widać że znają się na robocie.
Są mocno polecani na stronach śląskiego klubu hondy.



Super, wielkie dzięki kolego, na pewno jak będę miał potrzebę zajrzę do nich.
Pozdrawiam
http://www.warsztathonda.pl/

Byłem, wymieniłem tarcze i klocki. Cena super przystępna, mechanik dokładany, chociaż z początku trochę się wystraszyłem miejscem (lokalizacją i wyposażeniem, ci co tam byli wiedzą o czym piszę).
Ale na pewno tam wrócę, jeżeli będę kiedyś miał problemy z mechaniką.
Pozdrawiam [/b]
Ceny przystępne :toznaczy ile za co wzięli?
1200 zł (robocizna) za:
- zdjęcie głowic do wymiany uszczelek - diagnoza zerwane gwinty
- swap silnika
- wymianę chłodnicy na nową
- wymianę 1 piasty tył 1 łożyska przód
- wymianę maglownicy

nie pamiętam czy to za tym podejściem czy przy innej wizycie, ale chyba jeszcze sworzeń górny przód
Ceny w normie patrząc na to , że po wyjęciu silnika maglownicę mieli na wierzchu.
Wymiana łozysk przy tak rozebranym wozie nie nastręczała już problemów.
Nie byłem fajnym klientem i maglownicę dowiozłem jak już silnik włożyli ;P
A jak z częściami, trzeba samemu to ogarnąć czy warsztat się tym zajmuje w miare możliwości?
(12-09-2013, 17:55 )bigul napisał(a): [ -> ]A jak z częściami, trzeba samemu to ogarnąć czy warsztat się tym zajmuje w miare możliwości?

Do wyboru
Stron: 1 2