honda legend - strona główna

Pełna wersja: Legend KA9 99` Szczecin C35A5
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
obadam jak będę na miejscu. Ale napewno nowa lepsza bedzie od starej.
Dzisiaj auto wróciło do garażu. Razem z kolegą wymieniliśmy kompletny rozrząd z pompą AISINa. Chciałem aby auto trafiło do Checkera ale Honda sprawiła mi ostatnio trochę problemów z gazem i lekko znikał płyn więc musiałem na miejscu się tym zająć. Po demontażu osłon rozrządu okazało się że pompa cieknie a po zdjęciu pasków rozrządu że rolki chodzą już na "sucho". Wymieniliśmy również wszystkie simeringi na NOKa , rolkę w klimie, płyn w chłodnicy, uszczelkę pod termostatem. Po złożeniu auto o wiele ciszej pracuje nagrzewa się szybciej i jak to nazwał kolega jasinski "aksamitniej" pracuje Uśmiech W weekend będziemy walczyć z gazem bo jeżdżenie na benzynie trochę daje się odczuć po kieszeni. Zamówione uszczelki reduktora może pomoże.
(01-17-2014, 18:39 )pawelszczecin napisał(a): [ -> ]Panowie siedzę w branży 8 lat i wiem co mówię. Przecież Honda czy inni producenci nie produkują wszystkich części sami dla siebie. Dlaczego w przypadku Lemfordera do VW jest zmazane loga w tym samych miejscach co OE a jest połowę tańszy. Czasami żałuję że zdradzam takie tajemnice na forach bo średnio raz na miesiąc jeździmy na szkolenia i producenci sami nas uświadamiają jak jest.

Hmmm, coś mi się w tym temacie wydaje nieprawdopodobne. Po kiego grzyba tłoczyć znak firmowy i usuwać go (w nastrępstwie czego???). To żadna tajemnica, a producenci klecą bajki. Jesteśmy odbiorcą unijnego szmelcu, tyle.
Choćby dlatego że firma AISIN jako główny producent pomp robi je dla Hondy i również sprzedaję w swoim pudełku. Byłby to strzał w kolano dla producenta i głównego odbiorcy czyli ASO gdybyś ty wiedział że kupujesz pompę AISINa i ma hologramy Hondy a jest 3 krotna przebitka. Więc zmazują logo i ty jako klient nie wiesz co tam było. Podobnie ma się sprawa rolek możesz kupić oryginalną Hondy a w środku KOYO i kupić Koyo w pudełku Koyo. Jest to ostatni post w którym zdradzam tajemnice związane z częściami poprostu nie chcę zaśmiecać sobie tematu udowadnianiem komukolwiek czegokolwiek.
Kolejny update. Wczoraj wieczorem jadąc troszkę szybciej zauważyłem ze coś mi z tyłu popiskuje. Podjechałem do garażu rozebrałem i padło spojrzenie-przerażenie. Tak zmęczonych tylnych hamulców jeszcze nie widziałem. Tarcza hamulcowa cała skorodowana od wewnątrz płyn hamulcowy po zdjęciu zacisku zlatywał czarny jak z płuc palacza 30-letniego a tłoczek ledwo się ruszał gumki porwane. Jedyny plus był smar w prowadnicach zacisków. Szczęki ręcznego w dobrym stanie widać były rzadko używane. Jutro zamawiam części i pojutrze montaż. Zdam relację jak to hamuje po założeniu wkrótce również wpadnie przednia oś. Waham się między ZIMMERMANNEM SPORT a zwykłymi gładkimi.
ja się waham pomiędzy zimmenranami a kompletem TRW
pomyśl i jak cos pisz Uśmiech a nie myślałeś o np. Mikodach nacinanych-nawiercanych??
Nie dopuszczam opcji nacinanych/nawiercanych... muszą być płaskie
ja w Aerodecku miałem Mikodę GT i robiły niezłą robotę.
ja w 90 konnym tdi, pierwszym Toledo miałem nawiercane Mikody.
Wyglądają ładnie ale są zbyt miękkie, moje skończyły się w ciągu chyba 30k km... trochę kiepski wynik.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8