12-30-2013, 8:53
Hej,
postanowiłem pokazać, że nie samymi Hondami (i Acurami) człowiek żyje.
Jinks jest Cadillakiem z 1954 roku, któremu od nowości stuknęło na liczniku 16 tys mil i ma pierwszy lakier.
Silnik V8 o pojemności 5,4 litra i mocy 230KM. Setkę osiąga w 13 sekund i spala 35 litrów na sto.
Skrzynia automatyczna 4-ro (!) biegowa.
Maksymalnie osiąga 187 km/h.
Pojemność zbiornika to jedyna 120 litrów.
Wspomaganie kierownicy, hamulców.
Elektrycznie podnoszone 4 szyby, elektrycznie przesuwana przednia kanapa w 8-miu kierunkach, dwustrefowe ogrzewanie, mógł mieć klimatyzację.
Sam zmienia światła z długich na krótkie i spowrotem - dzięki czujnikowi fotorezystycznemu na desce rozdzielczej.
Wycieraczki są pneumatyczne, napędzane podciśnieniem z silnika.
Radio automatycznie szuka stacji radiowych na falach średnich. Antena jest wysuwana pneumatycznie podciśnieniem z silnika.
Zakupiony w 2oo8 roku przy sanie licznika 95oo mil.
[attachment=521]
[attachment=522]
[attachment=523]
[attachment=524]
[attachment=525]
postanowiłem pokazać, że nie samymi Hondami (i Acurami) człowiek żyje.
Jinks jest Cadillakiem z 1954 roku, któremu od nowości stuknęło na liczniku 16 tys mil i ma pierwszy lakier.
Silnik V8 o pojemności 5,4 litra i mocy 230KM. Setkę osiąga w 13 sekund i spala 35 litrów na sto.
Skrzynia automatyczna 4-ro (!) biegowa.
Maksymalnie osiąga 187 km/h.
Pojemność zbiornika to jedyna 120 litrów.
Wspomaganie kierownicy, hamulców.
Elektrycznie podnoszone 4 szyby, elektrycznie przesuwana przednia kanapa w 8-miu kierunkach, dwustrefowe ogrzewanie, mógł mieć klimatyzację.
Sam zmienia światła z długich na krótkie i spowrotem - dzięki czujnikowi fotorezystycznemu na desce rozdzielczej.
Wycieraczki są pneumatyczne, napędzane podciśnieniem z silnika.
Radio automatycznie szuka stacji radiowych na falach średnich. Antena jest wysuwana pneumatycznie podciśnieniem z silnika.
Zakupiony w 2oo8 roku przy sanie licznika 95oo mil.
[attachment=521]
[attachment=522]
[attachment=523]
[attachment=524]
[attachment=525]