honda legend - strona główna

Pełna wersja: Bicie na kierownicy przy wiekszej prędkości
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Witam!
pytanko jak w temacie, przy prędkości 130-150 km odczuwam bicie na kole kierownicy i nie tylko.
Na początku sądziłem że to od tarcz, ale po wymianie na nowe, bije dalej z lewej strony, tylko nie wiem czy przód czy tył. Nadmieniam, że koła zostały także wyważone. Niestety nie mogę wyważyć kół na samochodzie z uwagi na stały napęd, może to by pomogło.
Gdzie jeszcze szukać przyczyny????
Pozdrawiam wszystkich
luzy w zawieszeniu i elementach współpracujących.

czasem jest to nawet od opon.
Zmień zakład wulkanizacyjny na inny.
Czysty objaw niedużego niewyważenia.
(01-14-2014, 6:27 )Legend95 napisał(a): [ -> ]luzy w zawieszeniu i elementach współpracujących.

czasem jest to nawet od opon.

Cześć!
A jest możliwość zdiagnozowania tego objawu, ponieważ mnie to zaczyna coraz bardziej wkurzać. Pozdrawiam

(01-14-2014, 6:51 )zibi54 napisał(a): [ -> ]Zmień zakład wulkanizacyjny na inny.
Czysty objaw niedużego niewyważenia.

Część!
no spróbuje, zmienić, zobaczymy czy to pomoże. Ale zastanawiam się czy tak naprawdę wyważenie koła razem z pastą, przy 4-ronapędówce może uszkodzić układ napędowy, czego tak panicznie boją się wulkanizatorzy?
Takie wyważanie jest ryzykowne ze względu na mechanizmy różnicowe. a samo wyważanie razem z piastą jest bezsensowne gdyż każde ruszenie z piasty koła rozpieprza całą robotę.
A jak wyważenie nie pomoże, to jak sprawdzić luzy w zawieszeniu i innych elementach wspólnych?
(01-15-2014, 5:58 )kala40 napisał(a): [ -> ]A jak wyważenie nie pomoże, to jak sprawdzić luzy w zawieszeniu i innych elementach wspólnych?

Na stacji diagnostycznej
Dokładnie!
Na szrpaku.
(01-15-2014, 6:23 )zibi54 napisał(a): [ -> ]Dokładnie!
Na szrpaku.

Na tym szarpaku to czasami serce krwawi patrząc jak oni tym miotają na wszystkie strony
Ok, obym tam nie trafił
Stron: 1 2 3 4 5 6