Witam,
jestem na etapie wymiany rozrządu ( tak na wszelki wypadek, bo nie mam żadnego śladu w kwitach ).
Nie wiem ile taka przyjemność w ASO, ale zanim tam dotrę szukam tu i tam.
podobno OEM do gates.
I tu mam zagwostke, ponieważ znalazłem na allegro
http://allegro.pl/rozrzad-z-wymiana-hond...01981.html
taki zestaw, czyli pasek, pompa, łożysko, uszczelki i inne pierdoły z wymiana za 2500 pln
Z tego co znalazłem w sieci to jest to sprzedawane w komplecie potocznie zwanym kitem
o nr. ref.
TCKWP329
tyle ze cena takiego zestawu waha się od 140-260 USD, czy robocizna jest aż tak droga, czy to właśnie ten zestaw, ew. jakieś namiary gdzie i za ile coś takiego warto po za ASO robić.
http://www.sixity.com/images/031300329unpackaged.jpg
[undefined=undefined]http://www.sixity.com/images/031300329unpackaged.jpg
ja dostałem ofertę za 1700 + robocizna (nieaso, uznany hondowy zakład, ponoć rozrząd oem)
Jako, że u mnie strzelił 8 roczek to mimo niskiego przebiegu (88k) w lutym robiłem pełen przegląd, w tym rozrząd. Jako, że nie mam zaufania do ASO robił mi to mój znajomy mechanik, który notabene pracował w Hondzie. Wszystko robiłem na oryginalnych częściach i wyszło mnie łącznie równe 5 tysi, przy czym zakres czynności był szerszy:
- wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody,
- regulacja zaworów (wymiana uszczelki),
- wymiana oleju w skrzyni, mostach, mechanizmie różnicowym,
- wymiana oleju silnikowego i kompletu filtrów wraz z przeciwpyłkowym,
- wymiana klocków tylnich (TRW), przeczyszczenie wszystkich zacisków itp.
Zapomniałem Wam jeszcze dodać, że OEM-owe części są naprawdę wytrzymałe - mój "stary" pasek mimo 8 lat nie wykazywał niemal żadnych oznak zużycia (przetarć, wytarć, parcenia gumy) ale wiadomo strzeżonego Pan Bóg strzeże, więc go wymieniłem
No to teraz pozostaje tylko kryptoreklama i podanie namiarów, myślę ze się przyda dla potomnych.
Sprawdzałem ostatnio w ASO: komplet części 1500 PLN, robocizna ok. 225 PLN/h - wiec, jeśli uwiną się w 5 godzin, nie ma sensu robić w nieautoryzowanym zakładzie. Jeśli to kwestia 10 roboczo godzin cena jest wyższa o ok 1k PLN. Jednak w zamian masz gwarancję ASO (kwestia, czy to coś znaczy). Jednak kwota 2,5k PLN w nieznanym nieautoryzowanym zakładzie jest z d... Nic nie dają w zamian, a tani nie są. Polecany mechanik pewnie zrobi to o ok tysiąc złotych taniej.
5 godzin na rozrząd w KB 1 - w moje ocenie nie do zrobienia.
1500,00 zł za kompletny rozrząd oem z pompą to przyzwoite pieniądze.
Jesli ktoś ma blisko do LDZ mogę polecić solidnego i uczciwego mechanika legendziarza.
(03-21-2014, 1:26 )Peter napisał(a): [ -> ]5 godzin na rozrząd w KB 1 - w moje ocenie nie do zrobienia.
1500,00 zł za kompletny rozrząd oem z pompą to przyzwoite pieniądze.
Jesli ktoś ma blisko do LDZ mogę polecić solidnego i uczciwego mechanika legendziarza.
Bardzo chętnie przyłącze się do pytania o sprawdzonego mechanika z Łodzi
w Lodzi będę 27
a tak na poważnie to A2 to i tak chwila moment, szczególnie ze mam działkę dokładnie w połowie.
ps. czy ten legendziarz nie urzęduje czasem na strykowskiej ??
ps2. czekan na info od forumowicza w sprawie gratów jak będą na pokładzie, to pedzikiem lecę wymieniać, bo nie lubię jak mi się części walają po bagażniku.
(03-20-2014, 17:51 )DYREKTOR napisał(a): [ -> ]No to teraz pozostaje tylko kryptoreklama i podanie namiarów, myślę ze się przyda dla potomnych.
Myślę, że warto go polecić, więc jego namiary to: Mariusz 697-387-270, lokalizacja Milanówek pod Warszawą. Prowadzi zakład z kolegą i specjalizują się w hondach i bmw.