honda legend - strona główna

Pełna wersja: Wibracje 1700-2100rpm
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Zdaje się, że pomysły mi się kończą.

Wymieniłem wszystkie poduszki pod silnikiem, więc tą poszlakę można wykluczyć.

Czy na posotju, czy w czasie jazdy, zcy na N, czy na P w w/w zakresie obrotów czuć wibrację pochodzące od niewyważenia czegoś. Zdecydowanie nie jest to brak iskry czy problemy z zapłonem ponieważ sam silnik pracuje prawidłowo.

moje przypuszczenia:
-sprzęgło hydrokinetyczne,
-wałek główny w skrzyni,


koło pasowe? Acura ma stalowe bez tłumika drgań.
Kolo pasowe na pewno nie moze powodowac takich drgan silnika, wiec to mozesz wykluczyc. Kolo pasowe mozesz zobaczyc, uslyszyc ale go nie poczujesz.
Ja bym jednak byl za to ze to cos ze swiecami albo cos z zaplonem :? A wymieniales swiece? Bo moze wygladac dobrze ale szwankowac w jakims tam zakresie....
Spróbuj cewki z drugiego auta przełożyć - te ustrojstwa różne psikusy potrafią płatać a gołym okiem to nie do sprawdzenia jest.
w sumie tez to mam ale poza tym ze sa to drgania niewielkiej amplitudy nie przejmowalbym sie tym zabardzo, biorac pod uwage najwieksze wirujace elementy naszego pojazdu na biegu jalowym to obstawialbym sprzeglo hydrokinetyczne a moze wal korbowy ma jakies luzy?
Luzy na wale korbowym nie objawiają się wibracjami a wyrażnie słyszalnym grzechotem panewek.
Obstawiałbym układ zapłonowy. To, że dobrze chodzi na wolnych obrotach nie oznacza, że przy wyższych wszystko jest w porządku. Sprawdż świece, cewki, i ciśnienie na cylindrach. Wystarczy jeden uszkodzony zawór aby silnik sprawiałwrażenie wibracji.
u mnie jest to samo, więc ciekawy jestem co to powoduje.
hmmm.

zibi rzuciłeś niejako inny pogląd na sprawę. Pewnie się jasno nie wyrażę, wibracje czuć czysto mechanicznie, tzn silnik się nie trzęsie a wibruje buda. świece oglądałem-ceglane, więc nie powinno być problemów. Silnik pracuje ok, nie sprawia wrażenia jakby miał problemy z iskrą. ciśnieniem czy nietrzymającym zaworem.

przerzucę cewki z innego motora. Choć wątpie bo widziałem jak się ma auto z kulejącą cewką, i padnięta świecą.

i znów jako królik doświadczalny Język :mrgreen:
Z objawów które opisujesz wyciągam takie wnioski. Ja nie jestem alfą i omegą i mogę też się mylić a tym bardziej że nie widzę i nie słyszę tego co Ty. Sorry!
Cytat:silnik się nie trzęsie a wibruje buda.
i tym bardziej bym wlasnie obstawial jakis problem z sprzeglem hydrokinetycznym jako ze skrzynia jest przymocowana czesciowo do podwozia,poza tym jedna z funkcji sprzegla jest tłumienie drgań momentu obrotowego, skoro skrzynia podczas wymiany oleju oddaje tylko 3,3 l , to oznacza ze nasze sprzegla sa stale wypelnione(az do momentu ich zdjecia ze skrzyni), kiedy maja nieszczelnosc oddaja pewna ilosc oleju do skrzyni i staja sie niestabilne kinetycznie , stad te drgania Uśmiech to tylko taka teoria , poniewaz nie zajmuje sie mechanika precyzyjna ale bylem pilnym sluchaczem na wykladach z fizyki Duży uśmiech

zwazajac na czestosc wystepowania tej przypadlosci w legendach moze to wcale nie usterka:?:
na bank nie cewki, nie świece.... :twisted:

sprawdziłem.
Stron: 1 2 3 4 5 6