honda legend - strona główna

Pełna wersja: Filtr kabinowy - miejsce jest, szufladki chyba nie ma?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Kupiłem filtr kabinowy do swojej Hondy Legend (taki dwuczęściowy), rozebrałem schowek, zdjąłem czarną plastikową klapę i ukazało się moim oczom coś takiego:

[Obrazek: leg1.jpg]

Jest zaślepka po wyjęciu której jest puste zdaje się właśnie akurat na filtr kabinowy.
Czy w tym miejscu powinna być szufladka, do której wkłada się właśnie te dwa filtry kabinowe?
Bo tak luzem to teraz te filtry leżeć przecież nie powinny, pomijam już fakt, że jak włożę drugi filtr to ta zaślepka nie wchodzi a jak ją mocniej docisnę do jeden z filtrów wskakuje wyżej (jest tam więcej miejsce).
Jeśli takowej nie ma to powinieneś nabyć ramkę do filtra
Właśnie szukam, ale ciężko znaleźć... Na razie próbuję ją zlokalizować na lingshondaparts.com i japancars.ru.
Będę wdzięczny za namiar na takową ramkę, może być rzecz jasna używana.
hej mam ten sam kłopot nie mam szufladki nr OE 79372-SZ3-A01
Będę pytał o to w ASO. Koszt szufladki 196zł brutto.
Czy na http://www.lingshondaparts.com/honda_car...k_03=21208 dobrze zlokalizowałem ten filtr i ramkę?
Tutaj ramka jest oznaczona PFKL864215, ale jej cena w sumie podobna do tej z ASO: prawie 50€ za kawałek plastiku...

Poszukam tej ramki na szrotach, może gdzieś się znajdzie a jak nie to sam zrobię formę i odleję ramkę z żywicy Oczko
Jak kupowałem auto to nie rozkręcałem przecież schowka aby sprawdzić czy ten filtr z szufladką w ogóle jest. Skoro filtry mam to jakoś trzeba je zamocować.
Ceny używek wahają się w przedziale 60-80 zł
Jakby Ci się trafiła używka gdzieś to daj znać, chętnie kupię tą ramkę.
Ja też potrzebuję takową ramkę Smutny
Odświeżę temat, może komuś się przyda. Ramki przez 5 lat nie znalazłem Język
Poradziłem sobie niedawno inaczej: zmierzyłem dokładnie otwór na filtr, poszukałem i znalazłem filtr który wchodzi ciasno bez żadnych ramek ;]
Kupiłem od Opla Meriva A I o wymiarach 239x210x30mm, delikatnie trzeba ranty te z klejem przyciąć nożykiem i filtr po małych gimnastykach i zgięciu (aby go włożyć, w otworze jest ok) wchodzi do otworu.
Oryginalny filtr jest dzielony, bo wymyślili konstruktorzy jego miejsce tak, że dostęp na wprost ogranicza blacha/wspornik..
No ale to nic, filtr w końcu jest.