honda legend - strona główna

Pełna wersja: przewody zapłonowe
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Mam taki problem, moja honda na obrotach bez gazu trzęsie silnikiem tak jakby nierówno pracowała do tego podczas odpalania na zimnym silniku musze ją dłużej pokręcić, wcześniej paliła od strzała. Podejrzewam że może to już sparciałe przewody zapłonowe i dają słabą iskre bo podczas pałowania na wysokich obrotach nie ma żadnych problemów. Kolejny problem że takie przewody to chyb a jedynie w serwisie bo na allegro nie widze. Jaki może być koszt?
Witam

Kolego zamiast przewodów zapłonowych masz raczej cewki zapłonowe. Ja bym zaczął od sprawdzenia świec i cewek czy ma na nich przebicia a później ewentualnie czyszczenie przepustnicy
Tak jak pisze Cinek - Legend nie ma przewodów tylko cewki zapłonowe.
Niemniej objawy, które opisujesz wcale nie musza świadczyć o problemach z cewkami.
Sprawdź: świece, silnik krokowy.
Jak masz instalacje gazowa,to jest kolejna zmienna, ktore moze wplywac na prace na benzynie. Sterownik benzynowy jest pseudointeligentny i zapamietuje czasy wtrysku na ktorych pracuje poprawnie w danym zakresie temperatury silnika,podcisnienia w kolektorze oraz obrotow. Jesli z jakiegos powodu po przelaczeniu na gaz komp benzyny musi zmieniac zapisane wartosci czasow wtrysku,to potem przy np starcie na zimnym silniku bedzie na benzynie sterowal tak jak nauczyl sie na gazie,a to moze prowadzic do braku kultury pracy. Ja tylko dodam od siebie,ze u mnie wystepuje czasem koniecznosc dluzszego krecenia rozrusznikiem na zimnym silniku i dzieje sie tak teraz, kiedy moja instalacja zostala jako tako wyregulowana,tzn na zimnym silniku przechodzi na gaz i pracuje kulturalnie bez szarpniec. Wczesniej na fabrycznych korektach na cisnienie i temperature w sterowniku gazowym, samochod na zimnym silniku nie chodzil kulturalnie na gazie, natomiast nie mial problemow z rozruchem. Teraz gdy dostroilem sobie korekty,tak zeby pracowal na gazie,to ma trudniejsze "zbieranie sie na zimnym".
Jak nie masz gazu to zapomnij o tym wywodzieUśmiech
Problem rozwiązany, źle był ustawiony czujnik temperatury, ten w reduktorze przez co rozjeżdżały sie mapy. Teraz honda śmiga o niebo lepiej i na gazie i na benzynie. Dzięki i pozdrawiam