honda legend - strona główna

Pełna wersja: Głośny hałas z głowic
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
A ja uwazam ze lopatek tam wcale nie powinne byc, wiec ja to wszystko wywalilem Szczęśliwy
telopatki sluza do regulowania pojemnosci kolektora , ten system ma za zadanie uzyskiwanie odpowiedniego momentu obrotowego w calym zakresie , radzilbym ci sprawdzic samochod na hamowni wynik raczej cie nie zadowoli Oczko
Ludzie ktorzy sie o wiele wiecej znaja ode mnie na tuningu wlasnie od tego zaczynali w dlubaniu C32 Oczko
Na przyklad.. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.acura-legend.com/vbulletin/f11/n-intake-manifold-mod-105930/">http://www.acura-legend.com/vbulletin/f ... od-105930/</a><!-- m -->
niewiem czy dobrze zrozumiales post themadscientist, wyraznie napisal tam ze jesli twoj legend nie kreci sie powyzej 9000 i nie posiada glowic type II z polerowanym kolektorem to ta modyfikacja jedyne co zrobi to tak jak mowilem w dolnym i srednim zakresie dramatycznie zmniejszy wartosci mocy i momentu obrotowego a nie sadze ze twoj legend kreci sie jak s2000 Oczko, poza tym nie podal na to zadnych dowodow w postaci wykresu aby udowodnic ze ta przerobka ma jakis sens, dv8 pokazuje dalej zdjecia swojego kolektora i u niego ta modyfikacja faktycznie jest zasadna i skuteczna gdyz przy turbinie i takiej mocy jaka wykrecil(448whp) oproznienie kolektora jest wlasciwie niezbedne

z tym jest tak samo jak z zaslepianiem egr, ktos tam cos podslyszal ze wiecej mocy daje, nie sprawdzil do konca tematu a potem budzi sie ze uszczelka pod glowica wydmuchana.... sam chcialem to zrobic ale poczytalem troche fachowej literatury i doszedlem do wniosku ze wyrzucenie egr z dolotu w efekcie odbierze ci moc zamiast jej dodac, a przy okazji moze doprowadzic do powaznego uszkodzenia silnika

ot sie OT zrobil, ale lepiej tu niz zasmiecac nowym tematem Uśmiech
Dv8 dmuchnal silnik duzo potem jak zrobil przerobke kolektora...
ale i tak bede jechal na hamownie, wiec wtedy bedzie wiadomo co i jak Oczko A w miedzyczasie, mozna stanac obok i sie bujnac ze swiatel Oczko
a polerowanie kolektora nie jest dobre bo paliwo nie zdazy dokladnie sie pomieszac z powietrzem zanim trafi do cylindrow i z tego powodu nie powinno polerowac kolektor...


P.S. nie moglem editowac... :oops:
ciekaw jestem ile faktycznie daje te kilka czy kilkanaście KM i NM na hamowni. Pewnie jak pogoda pozwoli to za 3 tygodnie będziemy mieli to potwierdzone.
raczej nieda rady givan, ja mam automataOczko sprawdz te modyfikacje na hamowni bo wydaje mi sie ze to nie sprawdzona mitologia jakich wiele na forach, inzynierowie hondy sa jednymi z najlepszych napewno wiedzieli co robia montujac ten system Duży uśmiech
Ale moja acura to tez automat Duży uśmiech

Ale na pewno sprawdze auto na hamowni Oczko
to to zdjecie w avatarze to twojego samochodu? pytam bo nie sadze zeby automatem dalo sie wogole laczka spalic Uśmiech
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10