01-31-2010, 2:30
01-31-2010, 6:26
Nie mierzylem ile do setki bo caly czas czekam na ta hamownie...
i tak, to ja pale gumy na "streetwars" w Olsztynie Toyo 225/45 r16 sie ladnie pala
tu masz linka do duzego zdjecia <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/82dc2d354d6e500d.html">http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... e500d.html</a><!-- m -->
i tak, to ja pale gumy na "streetwars" w Olsztynie Toyo 225/45 r16 sie ladnie pala
tu masz linka do duzego zdjecia <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/82dc2d354d6e500d.html">http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... e500d.html</a><!-- m -->
01-31-2010, 7:13
Jesli bedzie miejscowka to mozecie sobie auta pomiezyc w Wawie. Planuje zabrac G techa na spot :twisted:
01-31-2010, 7:41
Givan to miałeś szeroką oponę, olej pod koła lałeś? :mrgreen:
01-31-2010, 8:13
Cytat:Givan to miałeś szeroką oponę, olej pod koła lałeś?wlasnie givan 4 biegowy automat, opony 225 i ok 200KM , bez oleju niedasz rady, chyba ze zaczniesz sie krecic w kolko wtedy przy samym odcieciu zacznie opona mielic, to juz sprawdzalem 8-) zeby automat przy depnieciu zaczal mielic musialbys miec ponad 300KM
01-31-2010, 8:21
A może przy 6500 rpm wystarczy bieg wrzucić...?
01-31-2010, 8:37
hehehe w acurze przy takich obrotach nie wrzucisz w bieg (chyba ze masz przerobionego kompa) i nie chcialbym myslec co by sie stalo z przegubami :?
Nie bylo zadnego oleju, przeciez to byl poczatek toru na 1/8 mili . Jest pewien sposob na palenie gum w automacie no i Toyo T1R sie bardzo dobrze do tego nadaja. Na Yokohamie AVS Sport 225/50 r16 mi sie nie udalo :roll:
a co do szerokosci opon, 225 jest u mnie zawsze latem
Nie bylo zadnego oleju, przeciez to byl poczatek toru na 1/8 mili . Jest pewien sposob na palenie gum w automacie no i Toyo T1R sie bardzo dobrze do tego nadaja. Na Yokohamie AVS Sport 225/50 r16 mi sie nie udalo :roll:
a co do szerokosci opon, 225 jest u mnie zawsze latem
01-31-2010, 9:52
pewnie ze sa sposoby, rozne, gwaltowne wrzucenie 1 podczas cofania do tylu(niewiem ile skrzynia takich burnoutow wytrzyma), rozlanie oleju, lub przypiecie samochodu do latarni ten ostatni sposob wydaje mi sie jedyny skuteczny stuprocentowo przy samochodzie przednionapedowym z automatem
nie obraz sie givan ale niewierze ze to zdjecie bylo zrobione bez oleju, corvety 400 konne tak pala laczka i maja naped na tyl...
btw mi by bylo szkoda do spalenia opon za 600zl sztuka... :?
nie obraz sie givan ale niewierze ze to zdjecie bylo zrobione bez oleju, corvety 400 konne tak pala laczka i maja naped na tyl...
btw mi by bylo szkoda do spalenia opon za 600zl sztuka... :?
01-31-2010, 10:17
Ja powiedzialem co i jak bylo i na pewno nie mecze swoja acure w ten sposob bo za dlugo bym nia nie jechal. W kazdym razie na wyscigach bylo pare tysiecy widzow i raczej bym nie pozwolil sobie na takie sciemy ale kazdy ma prawo myslec co chce A co do palenia samochodem z tylnym napedem, to potrzeba troche wiecej koni by palic niz przednim napedem.
Jednak, ja tego nie udowodnie a i nie ma sensu, nie? bo tu nie o to chodzi
Jednak, ja tego nie udowodnie a i nie ma sensu, nie? bo tu nie o to chodzi
01-31-2010, 20:32
Cytat:A co do palenia samochodem z tylnym napedem, to potrzeba troche wiecej koni by palic niz przednim napedem.wrecz przeciwnie niewiem czy kiedys jezdziles tylnonapedowym samochodem, bmw 1,8 moze nawet kapcia spalic a ma tylko 115km