honda legend - strona główna

Pełna wersja: KB 1 - geometria.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Nie wiem jak się ustosunkować do podanych wyżej danych GEOMETRII, gdyż dzisiaj byłem w ASO i oto jaki otrzymałem wydruk po geometrii mojego KB1. Mam pewne obawy czy Panowie z ASO dobrze się przyłożyli, ponieważ otrzymane ustawienia nieco się różnią od przedstawionych przez naszego kolegę Legend95.
A oto wynik:
Przód
- kąt PK (zakres w/g serwisu -0st 40'/0st 20') - ustawione na lewym kole -0st 25', na prawym kole 0st 15'
- kąt WSZ (zakres w/g serwisu  1st 40'/2st 40') - ustawione na lewym kole 2st 00', na prawym kole 2st 00'
- zbieżność zakres w/g serwisu -1,00 mm/1,00 mm) ustawione na lewym kole 0,00 mm, na prawym kole 0,10 mm  

Tył
- kąt PK (zakres w/g serwisu  -1st 45'/-0st 45') ustawione na lewym kole -1st 25', na prawym kole -1st 10'
- zbieżność (zakres w/g serwisu 0,00 mm/2,00 mm ustawione na lewym kole 0,9 mm, na prawym kole 1,00 mm

Może ktoś wyrazi swoją opinię na przedmiotowy temat.
Pozdrawiam
na geometrię się nie jeździ do aso tylko do kogoś kto to czuje albo ma dobry sprzęt (np. hunter)
znam przypadki (łódź, inna marka) gdy aso odsyłało poważniejszych klientów na drugą stronę ulicy do speca który na tradycyjnym sprzęcie (takie jakby tarcze i celownik) ustawiał dużo lepiej niż oni Oczko
(06-16-2015, 2:38 )pablo diablo napisał(a): [ -> ]na geometrię się nie jeździ do aso tylko do kogoś kto to czuje albo ma dobry sprzęt (np. hunter)
znam przypadki (łódź, inna marka) gdy aso odsyłało poważniejszych klientów na drugą stronę ulicy do speca który na tradycyjnym sprzęcie (takie jakby tarcze i celownik) ustawiał dużo lepiej niż oni Oczko

Sądziłem, że na laserowym sprzęcie powinno być dokładniej niż na ręcznym. Biorą wkońcu za swoją robotę odpowiedzialność Zdezorientowany
Proszę nie prowadzić dyskusji w wątku KB1 - kompendium wiedzy.
Wątek przeniesiony.
odpowiedzialność spada na kupującego nowe opony pół roku po geometrii Uśmiech choć oczywiście uogólniam i przeginam bo może akurat tam się znają Uśmiech
z tym że geometria to nie wymiana klocków hamulcowych którą generalnie trudno spieprzyć Oczko
pamiętam że sam też dość długo w łodzi szukałem warsztatu który ogarnie temat w poprzednim aucie i też po rzeźbie w aso - ustawili mieszcząc się w zakresach z instrukcji ale jak ściągało tak dalej ściągało Oczko oczywiście usługa wykonana Duży uśmiech
Te dane geometrii podane w kompendium odbiegają od tych z wydruku dla KB1 które ostatnio otrzymałem z ASO. Więc już sam nie wiem jakich wartości należy się trzymać ustawiając geometrię dla KB1. Bo jeżeli prawidłowe dane to te zamieszczone w kompendium, to znaczy że w ASO zatrudniają pacanów którzy nie potrafią prawidłowo odczytać wzorców instrukcyjnych i na ich podstawie ustawić to co trzeba.
W załączniku dane z Service Manuala.
Dzięki za konkretne informacje.
Ostatnie pytanko, co to za wersja KD?
Proszę o pomoc. Co to znaczy wersja KD? ostatnio na zbieżności mnie zapytali jaką mam wersję.. a ja na to, że pojęcia nie mam...
Zadzwoniłem do Honda Plaza a oni mi na to że pewnie jest błąd i ma być wersja KB, więc gość wybrał na Hunter-rze wersję KD i ustawił zbieżność.

Auto niestety ściąga w prawo? Opony nowe, zawieszenie w porządku, luzów brak...

Co dalej? Może te ustawienia do wersji KD lub nie KD mają znaczący wpływ bo widzę, że różnice..?
To a propos wersji KD i innych: http://www.icelord.net/honda/area/
Kolega z pierwszego postu niech lepiej przegladnie przod zawieszenia bo kola stoja tak: "//" a przy tym zestawie zawsze moze sciagac na prawo.
Stron: 1 2 3 4 5