(05-26-2016, 22:10 )jasinski napisał(a): [ -> ]Jeszcze właśnie kupiłem kierownicę od Accorda...
wtyczkę od klaksonu jak trzeba przerabiać ?
Ja ćwiczyłem to w roczniku 1998 ale to jest Honda więc powinno być tak samo. Poniżej moje doświadczenia:
(09-17-2015, 20:27 )carlos napisał(a): [ -> ]Nikt nie pisze w moim temacie więc będzie post pod postem.
Udało mi się zamontować jedną z rzeczy o które pytałem - kierownica. Pochodzi ona z Accorda VI gen (polift) Type V 2.3 (154KM) bo to jedyna drewniana kierownica OEM Honda z podobnego rocznika co mój Legend, którą udało mi się znaleźć. Wieloklin pasuje idealnie (sprawdzałem też na kolumnie kierowniczej z polifta). Kostki do poduszki powietrznej i tempomatu są identyczne. Jedyne co trzeba poprawić to podłączenie klaksonu (przerobienie jednego wyjścia z żeńskiego na męskie). Seryjnie ta kierownica wychodziła w wersji czarnej, więc jeśli ktoś ma takie wnętrze to nie musi się o nic więcej martwić. Ja mam jasne wnętrze, więc sprawa nie była tak prosta. Znalazłem firmę, która była w stanie zmienić kolor z czarnego na jasny szary. Fizycznie to jest tak, że skóry mają nadawany kolor w fabryce dla tego jest możliwa jego zmiana. Efekt widać na zdjęciach.
Stara kierownica ze zdjętą poduszką (widoczna różnica koloru to barwnik który starł się) :
Tu nowa, podczas przymiarki, przed zmianą koloru:
Tak wnętrze wygląda na gotowo:
Parę dodatkowych porad:
Kolor da się dobrać dowolny, u mnie był dobierany pod plastiki kolumny kierowniczej. Firma która się tym zajmuje to: http://www.g-carmadness.pl/
Można kupić tą kierownice w jeszcze większym wypasie, z pilotem do radia. Dołożenie do mojej pilota wiązało by się z wycinaniem dziury w plastiku (zazwyczaj są demontowane zaślepki - tu nie). Jeśli ktoś chce mieć pełny wypas polecam szukać takiej kierownicy która ma od początku oba piloty. Kierownice polecam kupować w zestawie z poduszką, jest ona inna niż standardowa w Accordzie VI gen (tam ma przyciski od klaksonu jak w Legendzie).
Myślę, że cały zestaw wygląda jak OEM i dodaje wnętrzu dodatkowego luksusowego akcentu.
Tekst, że jakość materiałów uznałbym za wadę. To jest klasa A6 i to nie premium, owszem jest gorzej, ale nie jest najgorzej . Porównując S80 w Volvo to jest zajebiście tam dopiero wieje tandetą
, więc Legend wypada na prawdę nieźle na tle konkurencji.
Dobra, cieszę się jak dziecko
Po kolei.
Udało się zamontować wszystko. Będzie kilka zdjęć:
1) Zasłonki i rolety - w sumie pasują bardzo dobrze, mocowanie rolety poprawię w wolnej chwili.
2) Kierownica z Accorda - idealnie leży, jest trochę mniejsza, sterowanie radiem i tempomatem także działa
kolor nie jest identyczny ale to nie problem.
3) grill z ostatniego wypustu Legenda... moje marzenie od czasów granatowego
docelowo znaczek idzie do chromowania.
ciag dalszy za chwilę
jakaś różnica w gwizdkach jest? czy tylko sama marka i wygląd?
grają na tych samych ustawieniach dużo wyraźniej. Ja tam mówię wprost - mi zależało na wyglądzie
skręciłem je bardziej w stosunku do serii.
Dwa fajowe srebra
Każde z tych aut ma to "coś"