honda legend - strona główna

Pełna wersja: Jasinski KA9 2001 - wielki powrót!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
czym czyściłeś i malowałeś zaciski?

robię ten temat w KB2 i zdecydowałem się na czarny mat, bo stwierdziłem, że lepiej będzie pasować do chromowanych felg, ale Twoje zdjęcie mnie wprawiło w zakłopotanie.

i ja też mam taką kierownicę - wymienię na inny szpej lub oddam tanio Uśmiech
szczotka, odtłuszczenie, srebrzanka odporna na temperatury, taka gesta. Ostatnio kupiłem lakier specjalny niby do felg. Po 2 miesiacach spłynęła. Mam nadzieję, że ta mnie nie zawiedzie.

Czekam na ładną pogodę, bo Hondzie należy się pucowanie Uśmiech
Śnieżka na rdzę jest dobra do zacisków Uśmiech
jednak temat przemyślałem - czarny mat będzie ok, już wystarczy felga w chromie Uśmiech Festyn jak ta lala
Hej

podsumowałem sobie dzisiaj :

Zakupy z cenami, po kolei:
- białe boczne kierunkowskazy – 50 zł
- czujniki parkowania przód (można wyłączyć na przycisk w kolumnie kierownicy) i tył VALEO srebrne + montaż na Grabiszyńskiej – 700 zł
- nowe felgi aluminiowe 17tki, oryginalne od Accorda, polerowany front – 1950 zł
- nowe opony Fulda Control Sport – 1760 zł
- polerka całego nadwozia (po znajomości) – 300 zł
- komplet tylnych lamp z wersji 2004 z Nowego Jorku (nie mają pomarańczowego wkładu) – 1400 zł
- wszystkie żarówki wymienione na chrom – 100 zł
- nowa szyb z przodu ( auto kupiłem z dwoma pajączkami), wymieniona na Karkonoskiej – 600 zł
- lakierowanie zderzaków (rysy na narożnikach), malowanie listw progowych (po lift ma w kolorze, tu były czarne) po znajomości – 500 zł
- oleje, filtry, końcówki drążków, gumy w zawieszeniu, tarcze i klocki tył– 1200 zł
- ozdobne końcówki wydechu – 200 zł
- oryginalna instrukcja obsługi po polsku – 100 zł
- olej w skrzyni, filtr w skrzyni, tuleje, klocki przód ATE – 1200 zł
- grill z wersji 2004r (dodatkowy chromowany pasek) prosto z Dubaju – 800 zł
- gwizdki do środka Luxman, z Tokyo – 400 zł
- roleta tył, zasłonki tylne boczki (2 sztuki na świecie) – 370 zł
- kierownica od Accorda, drewniania – 450 zł
- renowacja fotela kierowcy i czyszczenie skóry w pielegnacjaaut.pl na Oporowie – 800 zł
- polerka lamp przód i tył – 100 zł
- pierwsza awaria – nieszczelność dyfra, nowe uszczelki + robocizna (zrzucenie wydechu i skrzyni) – 1400 zł
- komplet żarników xenonowych OSRAM XenARC 4150 z xenonowe.pl – 400 zł
- jako, że wjechało mi na parkingu dziecko w auto + bąbelek z drugiej strony : malowanie dwóch tylnych błotników w ASO ASV Mitsubishi po raz pierwszy: 1100 zł (faktura do wglądu)
- okazało, że się bąbelek to większy bąbel i ruda zaatakowała błotnik tak na 5 cm wzdłuż, kolejna robota blacharska i cieniowanie drzwi – 950 zł (faktura do wglądu)
- materiały do wyciszenia i wygłuszenia samochodu – STP Silver + mata 10mm, 15 m2 – 1500 zł
- wygłuszanie bagażnika i miejsce pod kanapą, robocizna dla znajomego za cały dzień pracy – 250zł 
- tłumik końcowy plus nowe końcówki wydechu – 800 zł
- awaria tłoczka tył prawy = nowe tarcze, klocki, zestaw naprawczy + malowanie zacisków – 500 zł
- drewniana listwa pod poduszką z przedlifta i drewniana gałka biegów (idzie z Niemiec) – 300 zł
W sumie = 20180 PLN, z czego na fanaberie jakies 16000  Uśmiech
A dzisiaj właśnie wpadła nowa listwa Uśmiech




[Obrazek: 0V4t6aR.jpg]

[Obrazek: 5bo5VgM.jpg]


Ogólnie auto jest na sprzedaż za 33333 PLN. Zdaję sobię sprawę z wysokości ceny, ale jest adekwatna do włożonego serca i kasy. 
Uwielbiam to auto, sprzedaż jest fanaberią. Dlaczego ? Chcę kupić Lexusa LS400 Uśmiech  Cenę obniżę jak mi ktoś pokaże co jest do zrobienia, co nie działa itd...

Mogę się wozić ze sprzedażą i rok. Auto ciągle będzie dopieszczane bo to pasja. Wiem, że nie sprzeda się w tydzień.

Do naprawy/nie działa:
- zmieniarka CD – działała cały czas i w czasie wygłuszania coś musiałem uszkodzić lub nie docisnąłem wtyczki, bo nie widzi płyt. Generalnie podjadę do Bartka na naprawę ale w tej chwili nie działa. Zmieniarka wypluwa płyty, magazynek otwiera, zamyka.
- są 2 mikropęknięcia lakieru na tylnym zderzaki – ledwo widać ale ja wiem, że są
- tuleje tylnych amorów do wymiany – zamówione w ASO ale będą dopiero w czerwcu. Nie da się wcześniej.
- kierownica do lekkiego czyszczenia
- do wygłuszenia przód, bo auto zrobione w 45%
- powierzchowna rdza od wewnątrz drzwi pasażera lewa strona, nie wychodzi na zewnątrz bo jest tylko na wierzchu, schowana pod uszczelką, zabezpieczę to w przeciągu kilku weekendów
- za ok. 1500 km serwis olejowy i instalacji gazowej
- prawie kierunek przód nie jest chromowany tylko zwykły, żarówkę gdzieś rzuciłem w garażu – jak znajdę to zamontuję.
- reszta rzeczy działa w 100%

Gram w otwarte karty Oczko  Nie chcę wystawiać na otomoto lub allegro.
A to niespodzianka w którą generację LS'a celujesz ? Uśmiech
szczerze ? Marzy mi się dziadek, pierwszy LS400 Uśmiech w sumie im póżniej tym więcej elektroniki... a tej wielkim fanem nie jestem w nadmiarze w aucie. Czysta mechanika, bulgot V8 Uśmiech w sumie auto wyłącznie spotowe i do zawiezienia do pracy... resztę ogarnia Peugeot 407 Uśmiech
Za dużo to tam tego bulgotu nie usłyszysz, biorąc pod uwagę jak to auto jest wyciszone Oczko
Ale odgłos przy odpalaniu zawsze poprawia humor Uśmiech powodzenia w szukaniu odpowiedniego egzemplarza (będzie ciężko)
Mam upatrzone 2 lub nawet 3 Lexy. Jak Legend sprzeda się to wtedy poruszę wszystkie znajomości by wyciągnąć z rynku jakąś perełkę. Ale nie żadną taką z Klasyki Rabunku tylko zadbane auto, prowadzone przez ogarniętego pasjonata. Są takie Uśmiech Już kilka rozmów za mną.

No jako opcja nr 2 to W140.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21