honda legend - strona główna

Pełna wersja: Legend KB1 problem z alarmem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Wyje mi Alarm ..
Najpierw pojechałem do mamy żona poszła po rodziców a ja sie bawiłem w menu nad zegarami pierdołami 5 minut a auto cały cZas włączone dobra jedziemy zaparkowałem w hondzie odrazu chodziliśmy po salonie potem byliśmy na spacerze wracamy otwieram auto a tu alarm sie włącza cały czas nawet gdy jechałem to sie włączał co 10 sekund dobra zaparkowałem u mamy auto zamknięte jest Ok po godzinie otwieram i znowu sie alarm włączył jade do domu 2 razy jesCZe sie darł i przestał .. Zaparkowałem w garazu odłączyłem aku alarm sie włączył ale juz ciszej podłączyłem aku jest Ok auto zamknięte po 10 sekundach sie alarm włączył na 10 sekund i przestał od soboty nie byłem w garazu bo mi sie na nią nie chce patrzeć .mozliwe ze cos w opcjach pogrzebalem? Czy mi cos kable pod silnikiem pogryzło .
W opcjach nie.
Sprawdziłeś poziom naładowania akumulatora i poziom napięcia ładowania akumulatora na odpalonym silniku?
Nie sprawdzałem aku do wymiany?
Najpierw sprawdź parametry i będziesz wiedział czy jest do wymiany.
Na wyłączonym silniku dobrze doładowany aku powinien mieć 12.5-12.8 V.

Przy włączonym silniku bez włączonych żadnych odbiorników (radio, światła, ogrzewanie etc.) powinno być napięcie 14-14.4V. Po włączeniu wszystkich możliwych odbiorników napięcie nie powinno spać za wiele, jak spadnie poniżej 13V to może być problem z odpowiednim doładowywaniem aku podczas jazdy.
Ważne jest to szczególnie zimą a jeśli jeździsz krótkie dystanse to tym bardziej.
Zbyt niskie napięcie ładowania świadczyłoby o niedomaganiu alternatora, zbyt luźnym pasku, wytartych szczotkach regulatora napięcia etc., ale to już temat na inną rozmową - nie ma co się tym przejmować dopóki napięć nie sprawdzisz.

Słaby aku i niedobory w ładowaniu może powodować różne problemy z układami w aucie, a KB1 trochę naszpikowana elektroniką jest jakby nie było. Jedne układy są bardziej odporne na spadki napięcia, inne mniej - wątpię aby ktoś robił testy przy ilu V dany układ działa poprawnie a przy ilu zaczyna wariować.
Mam to miernikiem sprawdzic ? sie nie znam ;(

Wlasnie mało jeżdzę .
To może wystarczy doładować, jak mało jeździsz to aku pada.
podjedź na pierwszą lepszą stacje obsługi sprawdzą ci przyrządem stan aku. pierwszym objawem słabego aku jest zgubienie pamięci ustawienia foteli. komputer chcąc oszczędzić trochę energi odłącza najmniej potrzebne urządzenia
Dzis jeździłem wszystko jest dobrze ..ale gdy zamykam auto po 10 sekundach alarm sie włącza
Ale tylko raz .
Byłem w salonie bo chcą mi accorda wcisnąć kombi 2012 rok ..
Problemem, jest to, że aku może przejść test, ale nie ma gwarancji, że jest sprawny w 100%. Jak jest stary to najlepiej po prostu kupić nowy i się nad tematem nie rozwodzić. Dobrze też przed podłączeniem sprawdzić miernikiem czy jest ok, bo bo są przypadki nowych aku, ale nie doladowanych
12.65v przy wyłączonym
14.35v przy włączonym silniku co p tym myślec ?
Stron: 1 2