honda legend - strona główna

Pełna wersja: Po zimie błąd P0151, otwarta pętla paliwa 2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Moja pamiętam akurat poszła bez problemu, na delikatnie ciepłym silniku. Tylko potrzebny dobra nasadka do sond lambda (ja musiałem akurat kupić bo nie miałem - kupiłem yato i świetnie zdała egzamin) i przedłużki ponad silnikiem było jak siłę przyłożyć.
Da się dostać do niej bez jakiegoś dużego problemu (wymieniałem tą od strony kierowcy).
Ja kupilem drozsza wersje tej nasadki niz Yato i po przylozeniu konkretnego momentu po prostu sie odksztalcilaUśmiech Natomiast moze rzeczywiscie proba odkrecenia na goracym silniku lepiej pojdzie, kolektor sie nagrzeje, tylko zeby mechanik sie nie oparzyl. Jak pamietam w Accordzie mialem podobnie, tylko tam dojscie latwiejsze, sonda wyszla ale z kawalkami gwintu z wydechu, potem poprawka gwintu, wkrecenie na kleju(nie pamietam dokladnie) i wszystko gralo. Mechanik z wyciaganiem silnika przesadza, mysle,ze powinien sobie poradzic z wykreceniem, nawet podgrzewajac palnikiem, od gory auta.
Auto właśnie wstawione do warsztatu Serwis- Japońskich koło Modlińskiej w Warszawie.Mają dobre opinie -ciekawe czy będą sprytni jak piszecie? Dam znać.
Czy ktoś montował w KA9 przedlift sondę Denso DOX-1459? Mechanik mówił że jest to sonda uniwersalna a nie dedykowana i może powodować wyskakiwanie błędów.
Jaka jest dedykowana to tego silnika 151,00 KW?
Sonda dedykowana w 100%. Nie słuchaj mechaników. Ta jest gotowa z wtyczką do wpięcia a nie łączenia.
Dzięki za pomoc. Zamontowana Denso i działa bez zarzutu. Szkoda tylko że w warsztacie chcieli wcisnąć jakąś za 650zł -upór jednak popłaca.Upór i oczywiście pomoc forumowiczów!
Stron: 1 2