honda legend - strona główna

Pełna wersja: KA9 96 lampka rezerwy i zasilanie pompy paliwa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam
A więc probelm u mnie jest taki że nie zapala mi sie lampka rezerwy a jak kupiłem hondzine to pompa paliwa była zasilana z tylnej lampy.
poprowadziłem kabelki nowe do zasilania pompy pod skrzynkę bezpieczników i podłączyłem bezpośrednio pod plus. pompa więc zaczęła działać pod stacyjką lecz nie świeci się od początku lampka rezerwy (poziom paliwa jest pokazywany)
Chciałbym zrobić to tak jak prawilnie powinno być, czyli nie na dodatkowych kabelkach tylko na oryginalnej wiązce, także moje pytanie jest czy lampka mogła przestać dlatego że ktoś wcześniej tak pomodził. gdzie dokłądnie się znajduje przekaźnik pompy paliwa bo to on mógł sie zepsuć.
Moze z rezerwa chodzi tylko o zarowke w zegarach? Ja tak mam i nie mam motywacji zeby sie zabrac do rozbierania plastikow, musze tylko pilnowac stanu wachy.
rozebrałem zegary bo tez tak myślałem ale żaróweczke dałem nową i nadal się nie świeci a mam na 100% pernamętną rezerwe. Przy okazji pozmieniałem kilka innych a kilka mi padło z niewiadomych przyczyn a nie są to typowe w5w tylko ciut mniejsze a nie mam na nich żadnych oznaczeń Smutny
poprawcie jeśli się mylę, ale w zbiorniku w tym modelu powinien być "zwykły pływak" i to za jego pomocą jest realizowana kontrolka rezerwy....? 
Nie mylisz sie, mozna w ten sposob do tego podejsc,zeby skontrolowac sygnaly na wyjsciu z pompy bez odkrecania samej pompy, wystarczy rozebrac kanape z tylu, wtedy dojscie do przewodow juz jest.
o właśnie o to mi chodziło Uśmiech
Problem rezerwy rozwiązany, zapakowałem kanisterek z wahą do bagażnika, latałem aż sie skończy całkiem paliwo żeby mieć pewność że jest pernamętnie rezerwa i zacząłem dłubac po całej wiązce, wszyskie wtyki przy pompie poczyściłem ( dostęp łatwy bo jest w bagażniku) i jakoś zaczęła działać.
Dziekuję za pomoc Panowie