Tak, w Accordach V gen. USDM wkladali silnik C27A tylko ze ten silnik nie ma 230 koni jak napisali w ogloszeniu tylko 170
No 230 km z pojemnosci 2.7 na sucho to by było coś
BTW: w Legendzie ten silnik to chyba latał na gaznikach?
Peter napisał(a):BTW: w Legendzie ten silnik to chyba latał na gaznikach?
gaźników w legendzie nigdy nie było, również w C27x
Ano, Japońce tylko w PGM Fi sie bawili
nie wiedziałem, że puszczali Accordy na tym silniku
hock:
Accord V6
fajnie... nie wiedziałem ze takie cudaki są. no widze wiele nauki przede mna
Tu macie troche o tym <!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Accord">http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Accord</a><!-- m -->
Widzialem tez sporo ogloszen w USA, pare lat temu jak szukalem Accorda
Victor i Abisal napisał(a):Accord V6 fajnie... nie wiedziałem ze takie cudaki są
pamiętaj jeszcze o modelu 3.0 V6 w AC Coupe - sporo osób z PTP właśnie na takie cudo się przesiada 8-) a ponieważ VTEC to jest coś co mnie baaardzo kręci (BTW: mogli dorzucić taką opcję w Legend np. zamiast wymyślać Type II - szczególnie że mieli gotowe rozwiązanie z NSX :twisted: ) zanim mój wybór padł na Legend'a myślałem właśnie nad ACC 3.0 V6 - jak by nie patrzeć nowszy wóz.
Wlasnie ja tez bylem zainteresowany Accordem 3.0 i szkoda ze nie produkowali sedana bo bym go napewno kupil
ja też chciałem kupić tego accorda, ale co z tego, że silnik v-tec skoro skrzynie tylko automat, a one są awaryjne. Poza tym mimo wieku Legend II gen moim zdaniem jest lepszym autem od ACC.