03-28-2016, 4:47
W tym wątku będę sukcesywnie zamieszczać informacje nt przednich lamp do KB1.
Na tą chwilę byłem zmuszony do zakupu lamp z Hong Kongu, czyli przystosowanych do ruchu lewostronnego. Muszę je przystosować do ruchu prawostronnego. Do tego celu użyję soczewek z lamp LHD, które u mnie ocalały. Ze względu na to, że ich środki są wypalone poddam je regeneracji czyli ponownym napyleniu chromem, sama soczewka wymaga czyszczenia, co można zrobić w warunkach garażowych. Lampę trzeba rozkleić, aby wyjąć soczewkę, natomiast nie trzeba wyciągać aluminiowej ramy, w której soczewka jest zamontowana. Należy pamiętać, że przy wkładaniu silnik AFSu musi być ustawiony w pozycji wyjściowej "na wprost".
W dalszej części prac w miejscu kierunkowskazów zostaną zainstalowane paski Ledów, które będą pełnić funkcję świateł do jazdy dziennej oraz kierunkowskazu.
Soczewka jest bardzo podobna do tej z Accorda i prawdopodobnie odbłyśnik jest taki sam.
Na tą chwilę byłem zmuszony do zakupu lamp z Hong Kongu, czyli przystosowanych do ruchu lewostronnego. Muszę je przystosować do ruchu prawostronnego. Do tego celu użyję soczewek z lamp LHD, które u mnie ocalały. Ze względu na to, że ich środki są wypalone poddam je regeneracji czyli ponownym napyleniu chromem, sama soczewka wymaga czyszczenia, co można zrobić w warunkach garażowych. Lampę trzeba rozkleić, aby wyjąć soczewkę, natomiast nie trzeba wyciągać aluminiowej ramy, w której soczewka jest zamontowana. Należy pamiętać, że przy wkładaniu silnik AFSu musi być ustawiony w pozycji wyjściowej "na wprost".
W dalszej części prac w miejscu kierunkowskazów zostaną zainstalowane paski Ledów, które będą pełnić funkcję świateł do jazdy dziennej oraz kierunkowskazu.
Soczewka jest bardzo podobna do tej z Accorda i prawdopodobnie odbłyśnik jest taki sam.