honda legend - strona główna

Pełna wersja: przednie lampy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Kolejny temat dotyczący mojej Hani. Niestety jej przednie oczka lata świetności mają już dawno za sobą. Same szkła są dość zmęczone. Jeśli chodzi o środek, nie jest lepiej. Czy istnieją jakieś sposoby, które pomogą odnowić trochę te lampki. Na rynku wtórnym można dostać użytki, ale biorąc pod uwagę, że pochodzą z równie starych lub starszych egzemplarzy (mój to '95) boję się iż ich stan będzie podobny lub gorszy, a ich cena też nie jest przystępna. Widziałem materiał o przeróbce orginalnych H4 na xenony, ale mówiąc szczerze trochę się obawiam, zarówno o efekt końcowy takiej modyfikacji jak i późniejsze ewentualne kontrole lub badania techniczne. Co poradzicie.
Jesli masz juz zezarte odblysniki, to wiele nie zdziałasz. Chyba, ze masz czas, umiejetnosci i narzedzia, zeby sobie dorobic srodki albo oddac do zakladu w ktorym regeneruja lampy. Łatwiej zreszta i taniej pewnie kupic uzywke w dobrym stanie ( mam takowe Oczko ) a jeszcze lepiej wyczaic JDM i zapodac don ksenony alu tu już koszty beda z zupelnie innej półki.
Nie wiem skąd jesteś, ale w Zabrzu i w okolicach Poznania są firmy, które regenerują odbłyśniki lamp i kosztuje to ok. 100pln za lampę plus przesyłka.

Klosze można delikatnie spolerować i pstryknąć klarem.

Absolutnie nie polecam zakładania HIDów do zwykłej lampy H4, która ma użebrowany klosz, światło mocno się rozprasza co skutkuje oślepianiem.

prawo... taaaa Oczko
na początek to daj fotke tych lamp będzie łatwiej cos poradzić. regenreacja samych odbłyśników lapmek, to koszt ok 30zł za pare (firma w częstochowie) robota profi. ale trzeba im wysłać same odbłysniki. klosze spokojnie polerujesz pastą tempo, efekty moga przerosnąć twoje oczekiwania. Sam osobiście odradzałbym klar na lampe, bo w preludzie albo ktoś ciulowo dał klar, albo nie wiem co, ale złaził i wyglądało to paskudnie.
regeneruj odbłyśniki - no chyba że chcesz mieć lampy JDM Oczko gościa z Zabrza mogę polecić - ale warto się targować, nie mówić z jakiego samochodu lampy (za nietypowe będzie chciał chorą kasę) i ewentualnie samemu rozkleić i skleić lampę
HID do tych lamp to nie jest najszczęśliwszy pomysł - no chyba że zdecydujesz się na założenie soczewki (wtedy odpada Ci problem z odbłyśnikiem) i polerowanie szkła lampy od wewnątrz (patrz project made by Legend95) - wtedy warto :mrgreen:

BTW:
Marcin jak postępy :?:
Hej,
na tego HID'a nakręciłem się właśnie po przeczytaniu tego 'tutorialu', tylko mówiąc szczerze, mam pewne obawy. W razie niepowodzenia pozostaje jedynie kupno używek, a ich ceny są dla mnie trochę chore.
Możesz podać namiar na tego szpeca, rozeznam sobie temat i może zdecyduję się na tą drogę światła =]
MOntuj soczewki.....ale odpuść sobie lampy europejskie.

Wysłałem szkła to spolerowania i jedno przyszło pęknięte, KARWA :twisted: :evil: jestem w plecy jedna lampę do Legend Smutny

się zawziąłem na xenon i kupiłem kolejne soczewki i będę robić w lampie USDM do Acury, soczewki nienajlepsze bo e55.

Jeśli satysfakcjonuje Cię regeneracją to ją zrób, jeśli chcesz czegoś więcej to kup soczewki halogen/bi halogen i je zamontuj, soczewki tanie jak barszcz, żarówki też tylko potrzeba trochę pracy i w weekend masz soczewki przy nakładzie ok 200pln Uśmiech