honda legend - strona główna

Pełna wersja: wahacze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam na liczniku 126 tys. kilometrów, okazało się, że trzeba wymienić wahacze przednie, konkretnie 3, ale pewnie lepiej wszystkie, padła też jedna końcówka drążków. Problemem jest dostępność części, jedynie w serwisie posiadają wszystko tylko za kosmiczne pieniądze. Może ktoś wie gdzie zdobyć te elementy w rozsądnej cenie?
Hej
czy zrobiono konkretną diagnozę tego zawieszenia ?? Przy 126 tys km wymiana tylu rzeczy wpadłeś w jakąś potężną wyrwę ??
wahacze trzeba wymienić bo pewnie skończyły się sworznie, a te są zintegrowane. w KB1 przy 85 tyś poległą prawa strona, więc 130 tyś to nie jest zły wynik. DLa statystyki, masz 17 czy 18 cali?

Dostaniesz chińskie zamienniki w US, koszt ze sprowadzeniem jakieś 800-900pln. Jak można doczytać w internecie żywotnośc wahacza ok 40-50tyś - czyii podobnie jak tego po regeneracji.

Jeśli auto masz w firmie bez wahacza wybrałbym opcję oryginał na FV, i jesli masz zamiar nim dłużej pojeźzić
(09-24-2016, 21:45 )pawelszczecin napisał(a): [ -> ]Hej
czy zrobiono konkretną diagnozę tego zawieszenia ?? Przy 126 tys km wymiana tylu rzeczy wpadłeś w jakąś potężną wyrwę ??

Witaj.
Normalna jazda po polskich drogach, nic wielkiego nie zaliczyłem. Stuka mi zawieszenie po prawej stronie, już podczas przeglądu -120 tys., było wtedy cicho sygnalizowano, że będą dwa wahacze i końcówka drążka po prawej do wymiany. Ponowię diagnozę u innego mechanika. Z doświadczenia wiem, że lepiej wymieniać elementy parami, poszła jedna strona, za chwilę pójdzie i druga, może się mylę ?
(09-24-2016, 21:50 )Legend95 napisał(a): [ -> ]wahacze trzeba wymienić bo pewnie skończyły się sworznie, a te są zintegrowane. w KB1 przy 85 tyś poległą prawa strona, więc 130 tyś to nie jest zły wynik. DLa statystyki, masz 17 czy 18 cali?

Dostaniesz chińskie zamienniki w US, koszt ze sprowadzeniem jakieś 800-900pln.  Jak można doczytać w internecie żywotnośc wahacza ok 40-50tyś - czyii podobnie jak tego po regeneracji.

Jeśli auto masz w firmie bez wahacza wybrałbym opcję oryginał na FV, i jesli masz zamiar nim dłużej pojeźzić

Witaj.
Mam 18-tki. Masz racje, skończyły się sworznie. Pewnie pojadę ostatecznie do serwisu z braku dostępności części w hurtowniach. Myślałem też o regeneracji, ale co do tego mam mieszane uczucia.
Regeneracja jest Ok chłopaki jeżdżą tutaj i wszystko jest Ok .
(09-26-2016, 2:46 )dariusz2880 napisał(a): [ -> ]Regeneracja jest Ok chłopaki jeżdżą tutaj i wszystko jest Ok .
Witam ja byłem na regeneracji tydzień temu, wahacze przód plus zbieżność 600pl w Zielonce pod Warszawą jeżeli jesteś zainteresowany napisz wyśle adres
(09-24-2016, 21:50 )Legend95 napisał(a): [ -> ]wahacze trzeba wymienić bo pewnie skończyły się sworznie, a te są zintegrowane. w KB1 przy 85 tyś poległą prawa strona, więc 130 tyś to nie jest zły wynik. DLa statystyki, masz 17 czy 18 cali?

Dostaniesz chińskie zamienniki w US, koszt ze sprowadzeniem jakieś 800-900pln.  Jak można doczytać w internecie żywotnośc wahacza ok 40-50tyś - czyii podobnie jak tego po regeneracji.

Jeśli auto masz w firmie bez wahacza wybrałbym opcję oryginał na FV, i jesli masz zamiar nim dłużej pojeźzić

Gdzie mogę dostać te chińskie zamienniki w US? Bo raz udało mi się kupić Taiwan, a raz USA, chińskich nigdy. No i cena 800 za dwie sztuki.

Ja rozumiem, że można lubić ASO. Ja rozumiem, że można zapominać, że w US poza zamiennikami są także znacznie tańsze niż w Polsce oryginalne części w Acura US, można też zapomnieć, że są dostępne części oryginalne w znacznie lepszej cenie niż w ASO części w Amayama.

Ale nie rozumiem dlaczego zamiast pozwolić komuś wybrać pogardliwie i nieprawdziwie pisze się tylko o chińskich zamiennikach w USA.

BTW na tych taiwańskich zamiennikach zrobiłem już 100.000km i wciąż są OK. Totalny badziew.