honda legend - strona główna

Pełna wersja: Problem ze skrzynią
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
No i po skrzyni Smutny nie wchodzi neutral, wsteczny i parking. Teraz już się tylko zastanawiam czy nie chciałby jej ktoś na części.

Automatu młotkiem i kluczem 10 nie rozłożę. Problemów na głowie sporo, i inżynierka za 2 miesiące. Nie ma czasu na siedzenie w garażu :/

Kolejnego automatu nie chce kupować, bo nikt mi nie da gwarancji że jego stan będzie chociażby dobry. Manualną skrzynie ciężko znaleźć, a nawet jeżeli to cena odstrasza. A tak w ogóle to wie ktoś jak dużo trzeba zabawy by wsadzić na miejsce automatu skrzynie manualną?
Mam skrzynię w rezerwowejj G1. Ta skrzynia chodziła nieżle i mogę Ci ją oddać za symboliczne pieniądze. Problem w tym że jest ona jeszcze w aucie. Masz jakieś propozycje?
Po prostu nie mam czasu jej wyciągnąć.
Co do manualnej to potrzebujesz z innej skrzynię, układ sterowania, zespół pedałów, koło zamachowe ze sprzęgłem i konsolę pod manualną dżwignię. Zabieg nie jest skomplikowany a tylko pracochłonny. Nie widzę problemu w robocie a tylko problem z dawcą. Takie skrzynie chodziły równięż w Roverach 827.
Póki co tak jak pisałem w poprzednim poście, ze względu na brak czasu i gotówki na skrzynie,czekam na lepsze czasy. Ale Twoją skrzynie, w odpowiednim czasie rozważę. Pewny jesteś że sama zamiana komputera od wersji z manualem (no i oczywiście elementach koniecznych) wystarczy? Żadnej zabawy z kabelkami? Bo do komputera od silnika idą jakieś informacje z komputera od skrzyni.

A co do rovera 827, czy nawet 825, to skrzynie tam jednak się troszkę różniły. Inne czujniki, elektrozawory, obudowa. Nie orientowałem się dokładnie jak to wygląda, ale patrząc po allegro to tak jak kiedyś myślałem, nie znajdę młodej skrzyni do swojej Legend'y.

Najchętniej rozebrałbym swoje 2 skrzynie i złożył z nich jedną, miałbym chociaż jakąś pewność co do jej stanu i wiedziałbym czego się po niej spodziewać. Ale póki co muszę czekać.
jak wygląda tunel i poduchy skrzyni w G1 auto vs G1 manual?
Mocowanie lewarka w kabinie? Konsola środkowa?
Kaczors zadzwon do mnie pod 606365933
Dziś rozłożyłem na części pierwsze (nie wyciągając chyba tylko tarczek) starą skrzynie. W sumie nie trwało to długo i wydawało mi się że automat to bardziej skomplikowana konstrukcja. W związku z tym że wydaje się być to proste podjąłem decyzję o próbie samodzielnej naprawy, regeneracji skrzyni. Wiem już co i jak działa, zrobiłem sporo zdjęć więc raczej nie pomylę się przy składaniu Uśmiech Jutro planuje wyjąć skrzynię z samochodu, i jak szybko pójdzie to w poniedziałek mam nadzieje włożyć sprawną na swoje miejsce. A jak nie to może za dwa tygodnie.

Już nie dziwię się skąd wzięło się u niektórych przekonanie że w ASB nie wymienia się filtrów oleju, no chyba że przy remoncie... Dopiero po odkręceniu wszystkich elementów w skrzyni, gdy już została sama obudowa, ukazał mi się filtr, nigdy w życiu jakbym nie zobaczył, nie pomyślałbym że można go tak schować.
Gratuluję odwagi i jeżeli Ci się uda to przyjadę na szkolenie do Ciebie. Nie patrząc ile mnie to gorzały miałoby kosztować.
jestem ciekaw fotorelacji i opisu oraz efektu! Powodzenia, zabrałeś się za kawał roboty.

nawiasem, w G2 pomyśleli i filtr jest stosunkowo łatwo dostępny.
Na razie fotorelacja z rozbiórki starej skrzyni, rozwala tylko ilość kanalików.. Zastanawiam się w jakim preparacie to przepłukać by dokładnie udrożnić.

http://picasaweb.google.pl/SylwesterKaczmarczyk/Skryz#
Do mycia takich elementów gdzie nie występują części z gumy ani plastiku używam w warsztacie nitro rozpuszczalnika.
A TAK NAPRAWDĘ TO ZŁOŻYSZ TO DO KUPY? KÓŁ RATUNKOWYCH NIE PTRZEBUJESZ? Duży uśmiech Zdezorientowanyhock:
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8