ciśnienie paliwa mierzy się na filtrze. Do tego potrzebny jest manometr z końcówką więc zostaje raczej warsztat. Myślę, że warto przyłożyć się do konkretnej i dobrej diagnozy bo może zaoszczędzić to troszkę czasu przy usuwaniu awarii.
a tak poza tym to raportuj postęp prac
wymienilem filtr i nic sie nie zmienilo :?
szukam dalej ,
jak znajde chwile zajze do zbiornika paliwa i sprawdze cisnienie pompy i swiece tez niestety trzeba mieniac na nowe ,
dam znac niebawem co i jak ,
pozdro
n fitlrze się mierzy czy to ciśnienie paliwa winne jest niedomaganiom. A to ułatwi sprawę bo gdybyś wiedział, że jest o nie było by potrzeby gmerać przy pompie i zbiorniku paliwa.
ok ,
dzieki
hej,
cisnienia jeszcze nie udalo mi sie zmierzyc,
ale tylko pytanie ;
-na jakich swieczkach jezdzicie, bo czas wymienic
u mnie klimat raczej umiarkowany ,
ale przyznam ze dosc dynamicznie przemieszczam sie autem 8-)
ngk pfr7g-11 czy pfr6g-11 ,
?
ja to mam NGK pfr6g-11 ale sie przymiezam do DENSO IK20
Moja Honda też chwilke pokręci zanim zapai, wiecie może jakie ciśnienie powinna dawac pompa paliwa??
Givan napisał(a):ja to mam NGK pfr6g-11 ale sie przymiezam do DENSO IK20
O te te, właśnie takie NGKi mam w obu Legsach. DENSO jakieś wyrażnie lepsze są?
no i kupione
NGK pfr6g-11 46F na ebay , mysle ze cena spoko ,
do tej pory mialem bosch 4 i bosch yttrium w tym aucie ,zobaczymy jak nominaly ..
pozdro...
Legend95 napisał(a):Givan napisał(a):ja to mam NGK pfr6g-11 ale sie przymiezam do DENSO IK20
O te te, właśnie takie NGKi mam w obu Legsach. DENSO jakieś wyrażnie lepsze są?
No wlasnie mowia ze DENSO sa lepsze... :? Zobaczymy