honda legend - strona główna

Pełna wersja: Renowacja chromowanych elementów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Nasze samochody mają chromowane wykończenia na listwach (drzwi, zderzaki itd.). Jak się to porysuje, to jest generalnie kłopot. Wałkowałem temat długi czas i w gruncie rzeczy bez sukcesów. Temat: chromowanie albo metalizacja próżniowa.

Wykonawcy albo nie robią w plastiku (ABS), albo nie chcą się podjąć, bo im się dla jednej małej części nie opłaca, albo mówią/piszą, że jak zrobią, to i tak nie będzie wyglądało jak oryginał, albo nie potrafią, albo mają inną wymówkę. Do tego w necie ofert takich usług nie ma zbyt wiele, a jak są to nastawione są na renowację części metalowych z oldtimerów.

Czy ktoś przerabiał temat renowacji tych chromowanych elementów i może podać jakieś sprawdzone adresy?
Pisałem już na ten temat apropo porysowanych żeberek grilla i pęknietej szybki znaczka H,zamiescilem nawet kilka zdjęć,nie jest to fabryka ale napewno listwy lepiej wygldają niż porysowane.

http://www.mazurczak.pl/
Podany przez Ciebie link to zakład, który zajmuje się metalizacją próżniową.
Jest to inna metoda niż techniki galwanizacji w przepływie napięcia przez materiał, dodatkowo miedziowane, tak jak robi sie z elementami fabrycznie nowymi.
Pytanie do Ciebie jak z trwałością tych próźniowanych elementów?
Ja mam bardzo złe doświadczenia.
Przerabiałem temat metalizacji próżniowej. POwłoka jest tyle trwała ile warstwa zabezpieczająca. Szału nima ale lepsze to niż 500 za nową
Ja kupiłem na Allegro chromową folię do oklejania samochodów. 15zł i 20 minut pracy i listwy od grilla odnowione. Szału nie ma, ale wygląda o niebo lepiej niż poprzednio. Niestety nie znalazłem żadnej firmy która podjęła by się chromowania, a nowe listwy w ASO to ? 500zł/ szt.
A możesz wrzucić jakieś zdjęcie z bliska takiego oklejonego elementu? Folia nie odłazi, nie ma bąbli?
A chromowanie natryskowe ?? Słyszałem o tym i sam chce oddać znaczki do takiej operacji.
(03-11-2017, 22:31 )Peter napisał(a): [ -> ]Podany przez Ciebie link to zakład, który zajmuje się metalizacją próżniową.
Jest to inna metoda niż techniki galwanizacji w przepływie napięcia przez materiał, dodatkowo miedziowane, tak jak robi sie z elementami fabrycznie nowymi.
Pytanie do Ciebie jak z trwałością tych próźniowanych elementów?
Ja mam bardzo złe doświadczenia.

Minęło juz ponad dwa  a moze trzy lata od zabiegu i jeżeli chodzi o trwałosc to nie jest żle(kilka drobnych odpryskow od kamieni) natomiast samo wykonanie patrzac z bliska wychodzi trochę odpustowo za to z  dalszej odleglosci prezentuje sie bez zarzutu,tak jak na zamieszczonych fotkach w moim poscie dotyczacym znaczka H.
(03-13-2017, 6:03 )takibartek napisał(a): [ -> ]A możesz wrzucić jakieś zdjęcie z bliska takiego oklejonego elementu? Folia nie odłazi, nie ma bąbli?

Tak to wygląda:
[attachment=1418]
[attachment=1419]

Jeżdżę z tą folią od września ubiegłego roku. Jestem zaskoczony, bo folia przeżyła kilkanaście myć, kilka długich tras w deszczu, śniegu, wietrze i się całkiem dobrze trzyma.
(03-14-2017, 21:19 )AWIK napisał(a): [ -> ]
(03-13-2017, 6:03 )takibartek napisał(a): [ -> ]A możesz wrzucić jakieś zdjęcie z bliska takiego oklejonego elementu? Folia nie odłazi, nie ma bąbli?

Tak to wygląda:



Jeżdżę z tą folią od września ubiegłego roku. Jestem zaskoczony, bo folia przeżyła kilkanaście myć, kilka długich tras w deszczu, śniegu, wietrze i się całkiem dobrze trzyma.

Mozesz podac namiary.na folie?
Stron: 1 2