Po zakupie od Wujka walczyłem w aucie ze stukami w tylnym zawieszeniu ! Wymieniony cały zawias , amorki po regeneracji a jak tłukło tak tłukło
Pomysły się kończyły ale podejrzenie padło na amortyzatory ,że to chyba one
Dzięki Koledze PawełSzczecin udało mi się w dobrych pieniądzach nabyć amorki od KA7 i po wymianie cisza jak ręką odjął ! okazało się ,że amorki po regeneracji już nie są olejowo gazowe , tylko zwykłe olejaki
Także nie polecam regeneracji , a zato od KA7 nowe można dostać w dobrych pieniążkach.
Od KA7 podchodzą amorki do KA9 plug&play?
Kupowałem ponad rok temu używki, były w dobrym stanie i nie oddawałem ich do regeneracji, ale to półśrodek do doprowadzenia tyłu do ładu.
(04-08-2017, 5:35 )sova napisał(a): [ -> ]Od KA7 podchodzą amorki do KA9 plug&play?
Kupowałem ponad rok temu używki, były w dobrym stanie i nie oddawałem ich do regeneracji, ale to półśrodek do doprowadzenia tyłu do ładu.
Od KA7 KA8 podchodzą bez problemu ! Jedyne różnice to kielich od sprężyny jest jakieś 0,5 cm wyżej niż w tych od KA9(po założeniu nie ma żadnej różnicy ani w wyglądzie ani podczas jazdy) i średnica ucha od tulei jest trochę mniejsza przez co i tuleja ma średnicę zewnętrzną mniejszą. Ale otwór na śrubę i szerokość tulei jest dokładnie taki sam (amorki są razem z tulejami).
Cieszy nas że kolega zakupił amortyzatory i przetarł szlaki. Amortyzatory są niemalże identyczne. Jedyna róznica to brak stopki do mocowania poziomowania Xenonów oraz mniejsza tuleja w amortyzator. Dla potomnych oryginał tuleja tył amortyzatora KA9 - 52622SZ3004 natomiast KA7/8 - 52622SP0003.
Tak Monroe 23790 podejdą na 100% Mam założone je u siebie !!!!