honda legend - strona główna

Pełna wersja: Legend-y z Allegro i otomoto
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jako, że jestem z Olsztyna to oglądałem tą Honde z Nowego Miasta Lubawskiego. Z mankamentów jakie zauważyłem (a które są inaczej opisane w aukcji) to:
1) Samochód nie ma 219tys przebiegu tylko prawie 300 (z tego co pamiętam to coś koło 290). Taki stan wskazuje licznik a co wyświetliłby komputer tego nie wiem.
2) Tapicerka wcale nie jest w takim idealnym stanie. Widać zmęczenie a na fotelu kierowcy jest wypalona dziura jak od papierosa (idealnie z resztą zakryta przez papiery na zdjęciu)
3) Na biegu N wchodząc na 1,5 tyś obrotów na benzynie jak i na gazie zaczyna drżeć buda. Nie mogłem zlokalizować co to było
4) Na gazie wciskając pedał dziwny dzwięk silnika (klekotanie jakby?)
5) Świeci się CHECK i czerwona kontrolka SRS, która podobno gaśnie jak się porusza fotelem pasażera ale tego już nie sprawdzałem

Fakt jest taki, że nadwozie jest praktycznie idealne i nie ma rys itp. zawieszenie widać, że nie które elementy w miarę porządne ale np. klocki wymienione były tylko z przodu. Pierwszy właścicielem w Polsce była GAZETA POMORSKA, a ogólnie teraz jest chyba 4 właściciel. W komisie krzyknęli 16 ale myślę, że 15 to by była cena do wynegocjowania

VIN: JHMKA9620YC200665
Gdy jest problem z poduszką fotela pasażera to się zapala tylko żółta kontrolka
Witam
Czy ktoś może zna to auto i powie coś więcej ?
http://otomoto.pl/honda-legend-salon-pl-...73665.html
Witam,
zna ktoś z Was Legenda z tego ogłoszenia?
http://olx.pl/oferta/okazja-super-legend...787b634ed5
Coś tam już się dowiedziałem od właściciela, tzn.
- oba tylne nadkola do robienia
- gaz jest zamontowany, ale nie wiadomo czemu nie wbity w dowód i to jest koszt ok 800zł z nową butlą - tak twierdzi właściciel
- lampa tył lewa do wymiany i przecierka widoczna na zdjęciu
- opuszczanie szyby tył prawej nie działa
- co mnie trochę nie pokoi licznik w milach, a auto z polskiego salonu(sprawdzałem po VINie)
czy jest możliwe,że auto na Europę miało zamontowany liczni w milach? czy to jakaś kombinacja?
- do zrobienia jest czujnik kontroli trakcji i dlatego jak twierdzi właściciel świecą się kontrolki TCS i CHECK ENGINE
jest w ogóle taka opcja, że CHECK się świeci przy walniętym czujniku kontroli?

Koledzy może ktoś z Was kojarzy to auto, wie coś więcej na jego temat, to będę wdzięczny za jakiekolwiek info Oczko
Według VIN JHMKA9620XC201194 od 2004 do stycznia 2014 Legend jeździł po woj. mazowieckim. Może ktoś z tych rejonów kojarzy te auto?
Auto na Europę nie miało licznika w milach.
Pewnie wymienili bo stary nakręcił 500 tys km.
Skoro własciciel nie wie dlaczego gaz nie jest wbity w dowód ( sic!) i tak sobie bez wbijania jeździ - omijać z daleka!
Jak wskazuje tablica rejestracyjna: Jastrzębie Zbój? czyli od auta z daleka.
Moja rada to szukaj auta z historią serwisową,poczekaj dorzuc kasy,a bedziesz zadowolony. Tych aut jest dość duzo.
wczoraj chciałem napisać - śmietnik

dziś już wiesz...
Panowie , wielkie dzięki za odpowiedzi, może i uratowanie mnie przed wtopieniem kasy Oczko
Byłem dzisiaj w ASO sprawdzić go po nr VIN i kazało się , że podczas ostatniej wizyty w serwisie w 2009r Legend miał już nalatane 270tys km. Ciekawe jaki jest rzeczywisty na tą chwilę Uśmiech Stawiam, że ok 400tys może mieć Oczko
Raz jeszcze dziękuje za Wasze opinieUśmiech
Mam nadzieję, że jak następnym razem znowu coś wynajdę, będę mógł ponownie liczyć na pomoc Oczko
http://olx.pl/oferta/honda-legend-coupe-...03a191e1e3

patrzcie jak podrożał od ostatniej sprzedaży Uśmiech
Ogladałem dzisiaj :

http://allegro.pl/honda-legend-z-lpg-jak...98568.html

Jezeli ktoś myśli , że od starszego Pana kupi dobre auto - to jest w błędzie.
Ogólnie i w skrócie - zarejestrowany jako składak z poklejoną szpachlą buda walony w tył i drzwi tył prawe, swojej niefachowej ręki przyłozyli równiez mechanicy - silnik pali olej stuka puka leje olejem zostawia plamy węże od klimy poklejone taśmą izolacyjną gaz porażka jakiś mixer 12 lat w aucie.
Silnik do kapitalki lub wymiany.
Buda do podspawania i napraw blacharsko lakierniczych
Jedyny plus -w miarę dobry automat.