honda legend - strona główna

Pełna wersja: Legend-y z Allegro i otomoto
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Co można sądzić o samochodzie za 3k ? Oczko Zapewne będzie wymagać serca i wkładu $ ale za ta kasę na zdjęciach tragedii nie ma
Jeśli nie zostawia 4 śladów, j.w.
Fajna ma pletwe z biemdablju i wydech z rynny, a poza tym to za taka kase nawet schludne auto. Kabel od wzmacniacza przy aku swiadczy o uzytkowniku o "ałdiofilskich" zapedach Oczko
EDIT: Ma grun plakette, moze nawet byl niedawno zarejestrowany a to dobry znak. Na zdjeciu widac,ze trzyma obroty na ssaniu-tez dobry znak(w sumie to honda tak ma). Blacha nie wyroznia sie kiepski spasowaniem elementow, wiec moze nawet nie bylo zbyt wielu przygod, blotniki z tylu wygladaja schludnie-duzy plus. Tapicerka z tylu dziwnie upierdo**na, sprawdz czy nie wali stechlizna. Przede wszystkim podjedz, popros wlasciciela o nieodpalanie auta przed twoim przyjazdem(silnik ma byc zimny), jak bedzie letni, czyli wczesniej odpalony, to w tyl zwrot i do domu lub zaoferuj 1.5 tys(tyle odzyskasz na czesciach. Nastepnie odpal auto, zobacz czy pracuje kulturalnie, jak obroty zejda ze ssania, to w droge, obserwuj jak skrzynia zmienia biegi, sluchaj dzwiekow(trzeba sie wsluchac, bo to wzglednie dobrze wytlumione auto, wiec nie wlaczaj radia), popros znajomego,zeby jechal drugim autem za toba i obserwowal wydech, szczegolnie przy twoim przyspieszaniu i jak nie bedzie dziwnych barw, to mozna brac. To czy auto jest proste wyczujesz sam na kierownicy, ma sie prowadzic jak maselko, zwlaszcza ze ma OEM-owy rozmiar felg.
Proponuje jeszcze obwąchać silnik, tu nie żartuje :-) chodzi o to żeby nie było czuć płynu chłodzącego, kolega dobrze radzi ze sprawdzeniem czy auto bąków nie puszcza (uszczelniacze, pierścienie) gaz do oporu, odpuścić i znowu do oporu. Nic nie powinno z rury polecieć.  I chyba obowiązkowa sprawa, do warsztatu i test uszczelki (taka gruszka z plynem i wkęcenie zamiast korka chłodnicy) sam korek też lubi płatać figle ale kosztuje 20zl, sprawdzić jak trzyma temp. (Lekko ponizej połowy) czy olej czysty czy nie ma kożuchów w zbiorniczku wyrównawczym i tyle, może jeszcze słuchać czy nic nie stuka po odpuszczeniu gazu podczas jazdy (dyfer, półosie, przeguby wewnętrzne) czy nie ma stuku i szarpnięcia podczas pierwszego wrzucenia D i ruszenia. Tyle co przychodzi do głowy...  i amorki przednie zwróć na to uwagę (słaba dostępność) sprawność ABS! Czujniki to masakra a zdarzają się awarie,  reszta jak w każdym aucie... zwróć uwagę na pierdoły (grzane fotele sprawność klimy! Szyberdach sprawność-szczelność) od razu mówię skóra w tym aucie do roboty... albo szukasz używanej w dobrym stanie (czarna łatwo dostępna) albo szykuj od 2000 do 3000zł  jak dobrze pójdzie to czyszczenie + lakierowanie + wypełnienia ok. 1500zł + obszycie siedziska kierowcy 300-500zł

Z drugiej strony auto ma swoje lata i tak czy inaczej pochłonie trochę pieniążków... w miarę ładna sztuka w DE to od 3000€ w górę tu masz egzemplarz za 3000zł i też z DE więc sam wiesz o co chodzi.
Stroker Uśmiech
(10-14-2016, 3:00 )Shadows napisał(a): [ -> ]Stroker Uśmiech

Albo SWAP Oczko
Jak patrzę na zdjęcia to Legendy mają strasznie lipną skórę... okrótnie sie wyciąga i mermoli, straszny "gównolit"
W moim poprzednim starym aucie (17lat i prawie 500kkm)
Tapicerka wyglądała jak prosto z salonu, jedynie na boczku u kierowcy lakier był delikatnie przytary ale to trzeba było sie przyjrzeć żeby zauważyć... Japońce robią wyśmienite auta ale jeżeli chodzi o jakość wnętrza trochę dostają od Europy... Choć przyciski nie wycieraja sie tak jak np. w audi :-P
zakładając, że te ogłoszeniowe sztuki mają taki przebieg jak podany......