honda legend - strona główna

Pełna wersja: Legend-y z Allegro i otomoto
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
15tys to dużo? Za ładny egzemplarz nie wymagający wkładu to i 20k nie jest ceną z czapki. Przy założeniu że ma pewną i całą historię to nawet okazja... teraz to swojej starej ka7 nie puściłbym za mniej niż 15k...
No wybaczcie, ale to nie jest auto segmentu F i to przed liftem , w tych pieniądzach kupujesz już V8 z gazem.
Wersja po liftowa owszem.
(01-20-2017, 17:32 )Lechu napisał(a): [ -> ]No wybaczcie, ale to nie jest auto segmentu F i to przed liftem , w tych pieniądzach kupujesz już V8 z gazem.
Wersja po liftowa owszem.

Lechu Ty też masz rację, w okolicach 15-20k można zacząć szukać LS400, tu największą wadą jest to że to przed lift, chyba najbardziej "nijaka" z Legend, z drugiej strony 15k to też nie majątek... kupisz za 5k to włożysz w auto 8... i tak w kółko... bo skóra, bo lakier, bo amorki itp. I do 15 dobijesz zanim się zorientujesz. Taki urok starych japonców, czy jest sens topić kasę w starym aucie? To już decyzja każdego z osobna.

Za psie pieniądze w tym roczniku można kupic np. Omege mv6 tez ma ponad 200kucy i co lepsze napęd na tył a jest tańsza niż komplet dobrych opon, co lepsze, też będzie jeździć.

Pzdr. Adam
Cenę można sobie ustalić jaką kto chce, ale ważne czy ktoś to kupi i za ile. 10k, 15k, 20k, ja za mojego 1998 zapłaciłem 8000 pln.

Osobiście uważam, że najfajniejsze modele KA9 to ostatnie wypusty czyli 98 (przejściówka - delikatne różnice w wyglądzie np inny grill, wyposażenie polifta itp) i 2004 (pełny polift). Jak dla mnie pomyłką jest wygląd KB1 i 2. Wszystkie poprzednie Legendy wyglądały jak prawdziwe limuzyny za to ostatnie dzieło Hondy przypomina bardziej napompowanego Acccorda. Dla porównania aby nie być gołosłownym:

[Obrazek: honda-legend-kb1-2006_17_slideshow.jpg?fit=772%2C514]

vs

KA9 przedlift (tu akurat była Bonia):

[Obrazek: 13790445.jpg?1418860256]

i KA9 polift:

[Obrazek: 8088cfbc-6f15-4589-b12d-1048db880428.jpg]

E32

[Obrazek: BMW-750il-V12-E32-side-view.jpg]

i G11

[Obrazek: attachment.php?attachmentid=513620&d=1433886308]

Lexus LS I gen

[Obrazek: 1991-lexus-ls-400-12.jpg]

i LS II gen:

[Obrazek: 2011-Lexus-LS-460-L-side-view-in-motion.jpg]

Niestety w dziale projektowym Hondy coś poszło bardzo nie tak  Huh

A tu do sprzedania KA9 2004, jak dla mnie "prawie" ideał - brakuje pełnego wypasu czyli nawigacji, ale może ktoś się skusi:

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-lege...yHySZ.html

Brak dokładnie tego:

[Obrazek: DSC03587.jpg]

Anioł
(01-21-2017, 8:35 )carlos napisał(a): [ -> ]Cenę można sobie ustalić jaką kto chce, ale ważne czy ktoś to kupi i za ile. 10k, 15k, 20k, ja za mojego 1998 zapłaciłem 8000 pln.

Osobiście uważam, że najfajniejsze modele KA9 to ostatnie wypusty czyli 98 (przejściówka - delikatne różnice w wyglądzie np inny grill, wyposażenie polifta itp) i 2004 (pełny polift). Jak dla mnie pomyłką jest wygląd KB1 i 2. Wszystkie poprzednie Legendy wyglądały jak prawdziwe limuzyny za to ostatnie dzieło Hondy przypomina bardziej napompowanego Acccorda. Dla porównania aby nie być gołosłownym:

[Obrazek: honda-legend-kb1-2006_17_slideshow.jpg?fit=772%2C514]

vs

KA9 przedlift (tu akurat była Bonia):

[Obrazek: 13790445.jpg?1418860256]

i KA9 polift:

[Obrazek: 8088cfbc-6f15-4589-b12d-1048db880428.jpg]

E32

[Obrazek: BMW-750il-V12-E32-side-view.jpg]

i G11

[Obrazek: attachment.php?attachmentid=513620&d=1433886308]

Lexus LS I gen

[Obrazek: 1991-lexus-ls-400-12.jpg]

i LS II gen:

[Obrazek: 2011-Lexus-LS-460-L-side-view-in-motion.jpg]

Niestety w dziale projektowym Hondy coś poszło bardzo nie tak  Huh

A tu do sprzedania KA9 2004, jak dla mnie "prawie" ideał - brakuje pełnego wypasu czyli nawigacji, ale może ktoś się skusi:

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-lege...yHySZ.html

Brak dokładnie tego:

[Obrazek: DSC03587.jpg]

Anioł

Wybacz, co prawda o gustach się nie dyskutuje, ale gdyby Honda trzepała do 2010 roku nadwozie typu Ka9  lub Ls400 to byłoby to  przegięcie.  Nowoczesna limuzyna z nadwoziem z lat 90' ?  Chciałem kupić Ls430 bo to dobry konstrukcyjnie samochód, ale odrzucał mnie niestety przestarzałym wyglądem.

PUTYNEK - -NIE CYTUJEMY TAK DŁUGICH POSTÓW W ODPOWIEDZI!
Dla Ciebie przestarzaly wyglad, dla innych, w tym dla mnie, piekna, klasyczna limuzyna jak stara S klasa, podczas gdy KB1 jest spuchnietym Accordem z bajerami. Czesto lapalem sie na tym ze widzac nowszego Accordac, myslalem, ze to Legend.
(01-21-2017, 20:40 )Makukrak napisał(a): [ -> ]Dla Ciebie przestarzaly wyglad, dla innych, w tym dla mnie, piekna, klasyczna limuzyna jak stara S klasa, podczas gdy KB1 jest spuchnietym Accordem z bajerami. Czesto lapalem sie na tym ze widzac nowszego Accordac, myslalem, ze to Legend.

Dlatego napisałem, że o gustach się nie dyskutuje. Jeden woli córkę drugi teściową; -) Tylko ten "spuchnięty Accord " w porównaniu do Accorda to dwie różne klasy auta. Między nimi jest poprostu przepaść. Wiem bo mam Kb1 i Accorda.
(01-21-2017, 20:40 )Makukrak napisał(a): [ -> ]Dla Ciebie przestarzaly wyglad, dla innych, w tym dla mnie, piekna, klasyczna limuzyna jak stara S klasa, podczas gdy KB1 jest spuchnietym Accordem z bajerami. Czesto lapalem sie na tym ze widzac nowszego Accordac, myslalem, ze to Legend.

Bo KB1 to w końcu jest knedel Oczko
Ale KB2 juz się poprawiła.
Trochę za wysoko stawiacie Legenda który klasowo to Audi a6, BMW 5, MB E KLASSE, Lexus GS...
Accord to Audi A4... a teraz niech ktoś z was od strzała odróżni a4 od a6, 3 od 5, c od e albo is od gs...

Co więcej...

W takim porównaniu Legend trzyma wartość jak ruski termos... nawet lepiej niż limuzyny z Inglostad.
Jak Audi bylo piekne, to A4, A6 i A8 roznily sie mega, bodajze roczniki 95-98, nie znam sie dokladnie na nich. Robimy offtop,ale jak juz o Audi,to dla mnie niedoscigniony wzor piekna, to Audi V8
http://i407.photobucket.com/albums/pp153...5031PM.png
Pozwole sobie na uwage, auto zajezdza taka aryjskoscia,jest takie zgodne z Ordnungiem, wyglada na dopracowane w kazdym caluUśmiech