honda legend - strona główna

Pełna wersja: Legend-y z Allegro i otomoto
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Heh, też zwróciłem uwagę na ten magiczny peak po przekroczeniu 7k Uśmiech
Mylę się czy "nie rasowany" silnik ma 290 Nm? Bo ten po tym tuningu ma zaledwie 231 Nm. Ogólnie nie ciekawy egzemplarz.
Mój Legend przy 225 KM ma 296 NM, bez wiekszych kombinacji i dłubania. Ten moment jest w okolicach fabrycznego. Moc wiadomo mimo iz wyzsza, przy utracie na elementach przeniesienia napędu i skrzyni nie podnosi radykalnie momentu. Pewnie gdyby całe przeniesienie wymienic na nowe byłoby sporo ponad 300 NM. Wykres z otomoto wskazuje na dwie rzeczy:
1. Źle przeprowadzone hamowanie auta na rolkach nie przystosowanych do skrzyń automatycznych.
2. Ten tuning to tylko tjuning, bez strojenia, ingerencji w sterowanie itp.,itd.

Zreszta brak zdjęć elementów rzekomo zmodyfikowanych też o czymś świadczy. Same graty o których właściciel wspomina to kilkaset $$.
Właśnie napisałem do niego na GG i oto jego odpowiedz:
"w serii ma tak naprawde 286 moze ma pan jakies zle dane, ale sprawa wyglada tak ze wielu obywateli usa odnotowuje dokladnie takie same wyniki na hamowni.
230-240 Nm dla silnika type II z uwagi ze moment obrotowy spadl przez zwiekszenie mocy maksymalnej
i 250-270 dla silnikow acury RL czyli 3,5 litra
to jest spowodowane tym ze tylko nowe silnik i nowe skrzynie zachowuja te fabryczne 286 Nm
po wiecej niz 10 latach sprawnosc jednostki napedowej spada "
(11-03-2011, 3:23 )adixi1 napisał(a): [ -> ]Właśnie napisałem do niego na GG i oto jego odpowiedz:
"w serii ma tak naprawde 286 moze ma pan jakies zle dane, ale sprawa wyglada tak ze wielu obywateli usa odnotowuje dokladnie takie same wyniki na hamowni.
230-240 Nm dla silnika type II z uwagi ze moment obrotowy spadl przez zwiekszenie mocy maksymalnej
i 250-270 dla silnikow acury RL czyli 3,5 litra
to jest spowodowane tym ze tylko nowe silnik i nowe skrzynie zachowuja te fabryczne 286 Nm
po wiecej niz 10 latach sprawnosc jednostki napedowej spada "

Buahhahhaa! Jasne spada, na seryjnym silniku. A tu takie mody i gorzej niż na gazie ze zwężka Oczko Ciekawe czy założył strumienicę? Pytałeś o foty komory silnika i wydechu?
oj niestety nie pomyślałem;/
No ale fajnie sie tłumaczył. Szczególnie podobał mi sie tekst "wielu obywateli Usa odnotowuje..." eheheh
(11-02-2011, 17:56 )Peter napisał(a): [ -> ]NIeźle utrzymane wnętrze, choc kolorystycznie wydaje mi się niezły kameleon i poduszka jakby po wymianie.

Peter ma rację, ten przód taki falisty i kolorowy jest Oczko
+, że to polift

(11-03-2011, 0:50 )kenny napisał(a): [ -> ]http://moto.allegro.pl/acura-honda-legen...95016.html

Ciekawy wykres..

więcej o tym high-tech'u

http://honda-legend.pl/Temat-dolot-hybry...pon-r--175

przykład zapuszczonego auta do cna:


http://otomoto.pl/acura-legend-C21555457.html

"Pierwszy właściciel, auto użytkowane przez jedną osobę (rencistę)." No widać, że nie jeździł tym emeryt Uśmiech
(11-03-2011, 7:51 )jarolissimus napisał(a): [ -> ]"Pierwszy właściciel, auto użytkowane przez jedną osobę (rencistę)." No widać, że nie jeździł tym emeryt Uśmiech


jak się przyjrzeć to jest nawet przywieszka z danymi właściciela.

tylko jak on bez kierunków jeździ / jeździł !?Cyklop