Demontaż wkladu podłokietnika o to dokładnie mi chodzi, ktoś coś może majstrował? Bo jako szczęśliwy nabywca wkładu z cup-holderem chciałbym go zamontować a nie mam pojęcia jak się do tego zabrać... za nic w świecie niechce wyjść i jak bum cyk-cyk trzeba zdemontować całe to ujstrojstwo a nie chcę nic połamać.
nie mam pojecia jak to zrobic ale mozesz mi odsprzedac !!!!
Frajcik
nie ma opcji, szukałem odkąd mam ka7
Bambosz wysłał mi już zdjęcia jak to jest mocowane w środku, tj. W tunelu. Może jutro się za to zabiore
Btw. Ten cupholder to rzecz pierwszej potrzeby, strasznie mi tego brakuje.
Też kiedyś miałem
Jak się później okazało przy manualnej skrzyni jego użytkowanie jest niemożliwe
Maciej, o tym felerze przeczytałem na formu acury :-P aż dziwne że tego jakoś Japończycy nie rozwiazali.
Ale i tak jest dużo dupsów którymi chciałbym w przyszłości doposażyć auto, bo póki co ma dożywocie.
Update
Podłokietnik zamontowany ? teraz mam wnętrze "two tone color" o dziwo nawet to wygląda, zrezygnowałem z rozbierania tunelu, skończyło się na rozkreceniu samej pokrywki w sumie 10 śrubek (6srub na spodzie i 4 z zawiasów) i 10minut zabawy. Cup holder śmiga jak szatan.
to niedobrze!!!!! pokaz zdjecia
(10-02-2017, 23:01 )Szczebiot napisał(a): [ -> ]tak to wyszło, kolor zupełnie z innej beczki, ale działa i to najważniejsze, trzeba go tylko wypucować ?
Gratuluję nabytku - mam taki sam i właśnie się dowiedziałem, że to poszukiwany rarytas, a ja naiwny uznałem, że każda Legenda tak miała...
A te ubytki to raczej tylko zamalować na nowo przy renowacji skóry, to się wyciera w tych samych miejscach od trzymania łokcia w czasie jazdy.
Wszystko w swoim czasie, póki co odkryłem że ergonomia podłokietnika jest conajmniej "srednia" w przypadku parkowania i machania d i r , kubek przeszkadza jak cholera, trzeba dziwnie rękę wykrzywiać.
Ale w czasie jazdy jest super, prócz momentu w którym chcemy zmienić nastawienia grzania tyłka
co skutecznie jest uniemożliwienie.