honda legend - strona główna

Pełna wersja: Regulacja zaworów KA9 - koszt
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam

Ile płaciliście za regulację zaworów w KA9? Nie wiem ile może kosztować a w ASO mi powiedzieli prawie 500 zł, wydaje mi się to trochę zbyt dużo.

Samodzielnie nie podejmę się takiej regulacji, to nie skoda ;]
(11-06-2017, 18:12 )sova napisał(a): [ -> ]Witam

Ile płaciliście za regulację zaworów w KA9? Nie wiem ile może kosztować a w ASO mi powiedzieli prawie 500 zł, wydaje mi się to trochę zbyt dużo.

Samodzielnie nie podejmę się takiej regulacji, to nie skoda ;]

ASO chce regulować coś co nie istnieje? W legendzie są samoregulatory
Są, ale i je trzeba czasem przejrzeć, a zawory nie były sprawdzane min. od 50 tys km. Dodam jeszcze, że mam LPG..

Znalazłem coś takiego odnośnie "nie regulowania" zaworów w tych silnikach:
http://artsautomotive.com/publications/8...djustment/
A to dziwne ja mam 99rok i mam hydrosztosy! Wiem bo miałem uszczelkę pod głowicą robioną !
ten temat legend nie dotyczy
(11-06-2017, 19:36 )drago441 napisał(a): [ -> ]
(11-06-2017, 18:12 )sova napisał(a): [ -> ]Witam

Ile płaciliście za regulację zaworów w KA9? Nie wiem ile może kosztować a w ASO mi powiedzieli prawie 500 zł, wydaje mi się to trochę zbyt dużo.

Samodzielnie nie podejmę się takiej regulacji, to nie skoda ;]

ASO chce regulować coś co nie istnieje? W legendzie są samoregulatory

(11-06-2017, 19:39 )sova napisał(a): [ -> ]Są, ale i je trzeba czasem przejrzeć, a zawory nie były sprawdzane min. od 50 tys km. Dodam jeszcze, że mam LPG..

Znalazłem coś takiego odnośnie "nie regulowania" zaworów w tych silnikach:
http://artsautomotive.com/publications/8...djustment/

J seria jak w artykule jest montowana w Accord w Legendzie C seria. Na każdym forum są niedowiarki którzy potrzebują potwierdzeń od X osób. Wystarczy zajrzeć do manuala...
Też potwierdzam że nie ma regulacji. Mechanik mi wymieniał uszczelkę pokrywy zaworów.Mam błąd P1399. Po znalezieniu błędu na internecie, powiedziałem mu że jest luz na zaworach poza zakresem. A on powiedział że tam nie ma regulacji.
na hydroregulatorach są gumki - można je wymienić raz na 80 tys km[albo 50 tys jak kto tam chce], aby szklanki trzymały ciśnienie. Jak puka to ktoś zaniedbał częstotliwość wymiany oleju lub/i parametry zalecane przez producenta. Dopiero seria KB ma regulację zaworów ręczną.
Ok, dzięki, no to gość z ASO nie był doinformowany z budowy silnika w KA9...
Akurat mi wypadał zapłon i ASO (nie będę mówił które) sugerowało regulację zaworów w tym aucie... Wypadanie zapłonów jest jednak tylko na LPG, muszę w wolnej chwili do dobrego speca od LGP oddać Hondę.
Zimą mało tym autem jeżdżę więc i na benzynie będzie okazja więcej pojeździć, silnik na tym skorzysta.