honda legend - strona główna

Pełna wersja: Błąd co oznacza PILNE
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Cześć mam problem!  Miałem założone świece zwykłe NGK i nie wymieniał bym ich ,Tylko puściła uszczelka pod pokrywą zaworów i zalało świece olejem. Postanowiłem wymienić na irydowe denso IK 16TT . Od tamtej pory co prawda nie regularnie wywala błąd check engine. Problem jest taki że po zgaszeniu  silnika błąd ginie i zworką nie można go zczytać. Ktoś może miał podobny problem. Z Góry dzięki za sugestje.
sprawdź styki przewodów, albo rozłącz i podłącz jeszcze raz
Udało mi się podpiąć zworkę i wychodzi sekwencja błysków długi - długi - 3 krótkie !!! Czyżby był to kod 113 ?
Proszę pomóżcie co to może być za niecałego miesiąca wybieram się na urlop i muszę uporać się z problemem.

Dzięki Pozdrawiam
blad 23 - lewy (od kierowcy) czujnik spalania stukowego
Ok Dzięki !!!
A skąd wziąłeś rozpiskę do tych kodów ?
Bo ja znalazłem ,że 23 nie dotyczy silników V6

defective circuit or unplugged / defective sensor

* not a valid code if V-6 engine

Błąd ten zaczął się pokazywać po wymianie filtra powietrza , świec i uszczelek pokryw zaworowych. Dziwne jest to ,że zapali się ,ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu go już nie ma.
Czasami zapala się co dziennie , a czasami półtora tygodnia go nie ma. Dodatkowo znalazłem dziurę w przewodzie powietrznym , tym pomiędzy filtrem powietrza a przepustnicą. Nie wiem czy ma to
coś wspólnego .Proszę o jakieś pomysły i uwagi.
z rozpiski od ka8/ka7, silnik jest niemal ten sam wiec bledy raczej tez analogcznie

to moze ci sie przydac zeby nie bladzic

[Obrazek: knock-4ysft3lg0gm01b4i0ohw0vva-1-0.gif]

sprawdz moze poprostu przewody sie przetarły, wtyk sie ukruszyl, te czujniki raczej nie padają ot tak
Cześć dla pewności nagrałem filmik z mrugającymi kontrolkami !
Czy Ktoś By mógłby mi je odczytać , tak jak powinno być.
Film w linku .

https://youtu.be/QtDJ41VPQbk
(07-25-2018, 6:10 )Rzymek napisał(a): [ -> ]Cześć dla pewności nagrałem filmik z mrugającymi kontrolkami !
Czy Ktoś By mógłby mi je odczytać , tak jak powinno być.
Film w linku .

https://youtu.be/QtDJ41VPQbk

Heja, straszna choinka, zacznij od czujnika abs z prawego tyłu

Lista błędów

ABS

16 - przerwa w obwodzie czujnika abs prawy tył
81 - Funkcja ABS, CPU fail

TCS

20 - hamulec ręczny
31 - hamowanie TCS ?? Inhibition tcs
44 - czujnik abs prawy tył

CHECK

23 - czujnik spalania stukowego (lewa strona)

Pzdr. Adam
Ok Dziękuję ! Faktycznie walnięty miałem czujnik ABS prawy tył, Ale już wymieniony, co prawda lampki się nie świecą ale pewnie w zapamiętanych został. Ktoś wie jak to skasować ? Bez użycia skanera ? Odłączenie aku chyba nie pomoże? 
Co do czujnik spalania Stukowego,  to słyszałem ,że niektóre modele nie miały ,szczególnie te przed liftem. Ja mam 99rok czyli po wizualnym lifcie, Ale silnik jeszcze z cewkami dwupinowymi. Rozmawiałem z dwoma Kolegami z forum i u nich tych czujników nie ma. Sorki za wątpliwości ale nie chcę na darmo zrzucać kolektora ssącego. Może Ktoś podpowie coś w temacie, bo jeżeli nie czeka mnie zrzucenie.
Musialbym kuknac u siebie, czy mi bledy ABS-u zostaly w pamieci, bo tez mam 99 i robilem czujnik jak przywiozlem auto. Wydaje mi sie,ze samo odpiecie aku powinno pomoc, manual mowi o wyciagnieciu bezpiecznika BACK UP RADIO 7.5A pod maska na 10 sek.
Stron: 1 2 3