honda legend - strona główna

Pełna wersja: Pukanie po remoncie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Po naprawie uszczelki pod głowicą i przejechaniu ponad 400 km zaczeło mi pukać najprawdopodobniej szklanki film : https://uploadfile.pl/pokaz/1647194---59vy.html. Przed remontem było ciuchutko.. gdzie szukać przyczyny? Olej zalałem petronasa 5w40. wczesniej jezdzilem na castrolu 5w30.
Jakiś warsztat Tobie to robił chyba? Jedź z reklamacją!
ale co robił bo planowanie głowic robił inny człowiek niż ten co mi to składał.
Wylacz gaz najpierw, bo na filmie widac wtryski. Jak ten dzwiek zachowuje sie przy zwiekszajacych sie obrotach? Zwieksza sie rowniez czestotliwosc cykania? Jak to nie wtryski gazu, to wroc do starego oleju I zobaczysz czy hydraulika zacznie lepiej pracowac.
na wyłączonym gazie pracuje tak samo po dodaniu gazu przestaje na chwile i potem wraca do stanu pukania.
to zacznij od oleju, jego poziomu I wlasciwosci. Stara KA9 u mnie dzwonila niemilosiernie na popychaczach, wiec zrobilem jej plukanke I zmienilem olej. Przestala w koncu stukac, ale zaczelo z niej wyciekac, takze cos za cosUśmiech Inna sprawa jak popychacze I walek sa juz lekko starte, wtedy zaden olej nie pomoze na dluzsza mete.
jutro będzie rozbierana zobaczymy co wyjdzie..
Moim zdaniem to wina niedokonca szczelnych popychaczach hydraulicznych, które z kolei nie trzymają rzadkiego oleju. Miałem to samo zaraz po remoncie. Nie wiem jak to się stało, że nie zostały wymienione uszczelki na popychaczach ehh:/ w każdym bądź razie wymiana oleju na 10w40 pomogła. A olej który miałem zalany zaraz po remoncie zlalem po może 200km. Był czarny i wodnisty. Wypłukało cały silnik. Po wymianie na 10w40 przyczyna ustala. Olej na który się zdecydowałem jest mało znanej firmy Eneos. Typowo japoński i uwaga SYNTETYKUśmiech
(02-16-2019, 7:42 )Wsciekly13041991 napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem to wina niedokonca szczelnych popychaczach hydraulicznych, które z kolei nie trzymają  rzadkiego oleju. Miałem to samo zaraz po remoncie.  Nie wiem jak to się stało, że nie zostały wymienione uszczelki na popychaczach ehh:/ w każdym bądź razie wymiana oleju na 10w40 pomogła.  A olej który miałem zalany zaraz po remoncie zlalem po może 200km. Był czarny i wodnisty. Wypłukało cały silnik.  Po wymianie na 10w40 przyczyna ustala. Olej na który się zdecydowałem jest mało znanej firmy Eneos. Typowo japoński i uwaga SYNTETYKUśmiech

W takim razie chyba spróbuje twojego sposobu... gorzej jak to wyjdzie ze szklanki do wymiany.. ogromny koszt.
Wymień olej. Będzie dobrze Uśmiech
Stron: 1 2 3