01-27-2017, 23:53
01-28-2017, 1:39
oki dzięki za odpowiedzi:-)
Uszczelkę miski również polecacie kupić w ASO czy tu już nie ma zbytnio różnicy?
Uszczelkę miski również polecacie kupić w ASO czy tu już nie ma zbytnio różnicy?
01-28-2017, 1:59
(01-28-2017, 1:39 )Wsciekly13041991 napisał(a): [ -> ]oki dzięki za odpowiedzi:-)Różnica jest zawsze, więc w miarę mozliwości kupuj OEM części.
Uszczelkę miski również polecacie kupić w ASO czy tu już nie ma zbytnio różnicy?
BTW: Wątpię, że znajdziesz taki element w zamienniku.
01-28-2017, 2:02
Jak dostaniesz dedykowaną to kupuj.
01-28-2017, 4:36
OK.
Jak już zabiorę się za wymianę to zrobię to na OEM częściach. Ciekawe czy będą mieli te wszystkie tajle bo czytając te posty co niektórzy mieli problem z ich uzyskaniem w ASO.
Jak już zabiorę się za wymianę to zrobię to na OEM częściach. Ciekawe czy będą mieli te wszystkie tajle bo czytając te posty co niektórzy mieli problem z ich uzyskaniem w ASO.
01-28-2017, 16:50
Odezwij się do haparts.pl oni mają dostęp do OEM części w niższych cenach niż w ASO. I zazwyczaj mają wszystko na miejscu albo do importu
01-28-2017, 17:37
Haparts ma nawet części których ASO nie ma nie wiem jakim cudem.
Co do ori filtra skrzyni do ka7 kosztuje on 390zł jedyna część z którą może być problem (w przypadku ka7) jest uszczelka łącząca dwie połówki skrzyni.
olej do skrzyni ATF-DW1 68zł za 0.94l
olej do dyferencjału (skrzynki mocy) HGO 94zł za 0.94l
Oba od ręki.
Co do ori filtra skrzyni do ka7 kosztuje on 390zł jedyna część z którą może być problem (w przypadku ka7) jest uszczelka łącząca dwie połówki skrzyni.
olej do skrzyni ATF-DW1 68zł za 0.94l
olej do dyferencjału (skrzynki mocy) HGO 94zł za 0.94l
Oba od ręki.
01-28-2017, 18:09
Dzięki za pomoc. Napewno skorzystam z Waszych rad Już się nie mogę doczekać wymiany
A stan oleju w skrzyni sprawdzacie na zimnym / ciepłym, włączonym / wyłączonym silniku?
A stan oleju w skrzyni sprawdzacie na zimnym / ciepłym, włączonym / wyłączonym silniku?
01-28-2017, 18:59
Sprawdzenie poziomu ATF - skrzynia automatyczna
UWAGA: Uważać, aby do skrzyni biegów nie dostały się obce materiały.
1. Rozgrzać silnik do normalnej temperatury pracy (ma być gorący! min 10km jazdy).
2. Zaparkować samochód na poziomej nawierzchni i wyłączyć silnik.
UWAGA: Sprawdzić poziom oleju w ciągu 60−90 sekund od wyłączenia silnika.
3. Wyjąć miarkę poziomu (żółta rączka) i wytrzeć ją czystą szmatką.
Włożyć miarkę do skrzyni biegów.
w tym momencie - pomiar:
4. Wyciągnąć miarkę i sprawdzić poziom oleju. Poziom oleju powinien znajdować się między oznaczeniem górnym a dolnym.
5. Jeżeli poziom oleju jest poniżej dolnego oznaczenia wskaźnika, sprawdzić ewentualne wycieki ze skrzyni biegów, filtru ATF, nagrzewnicy oleju ATF, przewodów elastycznych, przewodów sztywnych i połączeń przewodów. W przypadku wykrycia usterki należy ją naprawić przed napełnieniem skrzyni biegów olejem. Jeżeli poziom przekroczy górne oznaczenie, spuścić płyn ATF do odpowiedniego poziomu!!!
6. W razie potrzeby napełnić skrzynię biegów zalecanym płynem przez otwór miarki, tak aby poziom płynu sięgał górnego oznaczenia na miarce. Zawsze używać oryginalnego oleju automatycznej przekładni (ATF) Honda ATF-Z1. (TERAZ ATF-DW1) Stosowanie innego niż Honda ATF może spowodować utrudnioną zmianę biegów.
7. Włożyć miarkę ponownie do skrzyni biegów.
KONIEC
UWAGA: Uważać, aby do skrzyni biegów nie dostały się obce materiały.
1. Rozgrzać silnik do normalnej temperatury pracy (ma być gorący! min 10km jazdy).
2. Zaparkować samochód na poziomej nawierzchni i wyłączyć silnik.
UWAGA: Sprawdzić poziom oleju w ciągu 60−90 sekund od wyłączenia silnika.
3. Wyjąć miarkę poziomu (żółta rączka) i wytrzeć ją czystą szmatką.
Włożyć miarkę do skrzyni biegów.
w tym momencie - pomiar:
4. Wyciągnąć miarkę i sprawdzić poziom oleju. Poziom oleju powinien znajdować się między oznaczeniem górnym a dolnym.
5. Jeżeli poziom oleju jest poniżej dolnego oznaczenia wskaźnika, sprawdzić ewentualne wycieki ze skrzyni biegów, filtru ATF, nagrzewnicy oleju ATF, przewodów elastycznych, przewodów sztywnych i połączeń przewodów. W przypadku wykrycia usterki należy ją naprawić przed napełnieniem skrzyni biegów olejem. Jeżeli poziom przekroczy górne oznaczenie, spuścić płyn ATF do odpowiedniego poziomu!!!
6. W razie potrzeby napełnić skrzynię biegów zalecanym płynem przez otwór miarki, tak aby poziom płynu sięgał górnego oznaczenia na miarce. Zawsze używać oryginalnego oleju automatycznej przekładni (ATF) Honda ATF-Z1. (TERAZ ATF-DW1) Stosowanie innego niż Honda ATF może spowodować utrudnioną zmianę biegów.
7. Włożyć miarkę ponownie do skrzyni biegów.
KONIEC
01-28-2017, 22:37
i wszystko jasne:-) thx