Panowie mam problem po naprawie głowic. Pierwsze uruchomienie silnika, zalanie olejem filtr zaciągnął olej i zapaliła się czerwona kontrolka oleju. Ciśnienie zmierzyłem jest okey, wymieniłem nawet czujnik oleju i... dalej się pali. Może jest więcej czujników oleju? Ma ktoś jakiś pomysł?
Sprawdź wiązkę od czujnika, przejście do najbliższego punktu masy, oporność.
Parametry są w manualu.
Peter, a gdzie znajdę manuala?
Nie wiesz czy czujnik ciśnienia w KA7 jest tylko jeden?
Dziwne jest to, że przed ściągnięciem głowic nic się nie świeciło?
(05-07-2022, 19:45 )terry444 napisał(a): [ -> ]Peter, a gdzie znajdę manuala?
Nie wiesz czy czujnik ciśnienia w KA7 jest tylko jeden?
Dziwne jest to, że przed ściągnięciem głowic nic się nie świeciło?
Tak czujnik jest jeden.
Drugi to czujnik poziomu tak jak napisał Makukrak.
Być może strzelony jest ten moduł od kontroli ciśnienia.
Zmierz przejścia na wiązce, zobaczy czy jest dobra masa.
To nie dziwne, że przed ściągnięciem nie świeciło; albo zbieg okoliczności i akurat coś się wysypało albo fachmany od głowic coś popsuły
Dzięki serdeczne za pomoc.
Co do głowicy to raczej dobrze złożone bo silnik składa mi kolega, który ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie.
Silniczek na spokojnie składany bez pośpiechu od grudnia
Tak jak pisałem ciśnienie ok. Pompa smaruje.
Spokojnie jakoś to rozgryziemy