Siema może ktoś sie orientuje ewentualnie mógłby sprawdzić w swoim legendzie mowa tu o ka9 gdzie podłączone jest podciśnienie które wychodzi z reduktora pionowo do góry ? I druga sprawa podciśnienie który wychodzi do góry z skrzyni biegów tam gdzie kable. Z góry dzięki za pomoc
Pod numerem 2 masz rurkę odpowietrzającą na skrzyni biegów (dokładnie na konwerterze momentu). Zmieniając uszczelkę pokrywy zaworów również zauważyłem, że króciec nigdzie nie jest podłączony. Przeglądając rysunki utwierdziłem się w przekonaniu, że tak ma być
Co miałeś na myśli pisząc "reduktor" ? Dyferencjał , dobrze rozumiem ? Jeśli tak to pod numerem 26 masz rurkę odpowietrzającą dyferencjał. Wygląda na to, że również nigdzie nie jest podłączona.
(01-25-2023, 17:59 )rrrobson napisał(a): [ -> ]Pod numerem 2 masz rurkę odpowietrzającą na skrzyni biegów (dokładnie na konwerterze momentu). Zmieniając uszczelkę pokrywy zaworów również zauważyłem, że króciec nigdzie nie jest podłączony. Przeglądając rysunki utwierdziłem się w przekonaniu, że tak ma być
Co miałeś na myśli pisząc "reduktor" ? Dyferencjał , dobrze rozumiem ? Jeśli tak to pod numerem 26 masz rurkę odpowietrzającą dyferencjał. Wygląda na to, że również nigdzie nie jest podłączona.
Wielkie Dzięki właśnie o te dwie rurki mi chodziło. Tak dokładnie miałem na musli dyferencjał.
Wiesz może jaki olej do dyferencjału zalać ?
(01-28-2023, 22:24 )rrrobson napisał(a): [ -> ]Tak podaje manualka:
Dzieki wielkie
A podrzucisz jaki olej do wspomagania podaje manualka ?
(02-01-2023, 15:36 )Molszan napisał(a): [ -> ] (01-28-2023, 22:24 )rrrobson napisał(a): [ -> ]Tak podaje manualka:
Dzieki wielkie
A podrzucisz jaki olej do wspomagania podaje manualka ?
Oryginalny hondowski, nie jest jakis strasznie drogi.