turbo legend - Wersja do druku +- honda legend - strona główna (http://honda-legend.pl) +-- Dział: Honda Legend (http://honda-legend.pl/forumdisplay.php?fid=2) +--- Dział: Honda Legend KA8/KA7 (http://honda-legend.pl/forumdisplay.php?fid=15) +--- Wątek: turbo legend (/showthread.php?tid=2790) |
turbo legend - hellmans - 05-02-2015 Mam wizję żeby doładować moje autko. Jak na razie dopiescilem zawias, hamulce. Teraz czas na moc. Na japfest widziałem fajnego Galanta v6 w turbo i też bym się pokusił. Macie jakieś wieści kto gdzie może by się podjął? Wiem że tanie to nie będzie i się nie opłaca bo wyjdzie koło 10 ale. Chcę i jeszcze już RE: turbo legend - Bonio86 - 05-02-2015 A co ze skrzynią? Turbieniem bym się nie martwił a bardziej o napęd. RE: turbo legend - hellmans - 05-02-2015 Skrzynia manualna. Była rozbierać łożyska te co dało radę nowe. RE: turbo legend - frajcik - 05-02-2015 turbina turbina, mysle ze dmra by ci to ogarnal w dobrym hajsie choc mysle ze 10k to malo bo gratow gotowych nie kupisz jest tylko jeden problem, jak chcesz to wystroic? na jakim ecu i u kogo RE: turbo legend - pandrummer1 - 05-02-2015 Przy doładowaniu 0,5 bara auto wytrzyma bez modyfikacji a to okolo 20 procent mocy więc warto. Hellmans jestem z Tobą . Legenda z turbo na forum musi być! RE: turbo legend - frajcik - 05-02-2015 jesli c32a2 ma knock sensor to jest szansa ze chwile to pochodzi, jesli nie ma to dobrze temu nie wroze RE: turbo legend - Khaito - 05-02-2015 http://forums.acuralegend.org/kcfs-turbo-legend-build-t26076.html RE: turbo legend - pandrummer1 - 05-02-2015 Szacunek dla tego gościa. A zrobił ktoś moze juz napęd na tył? RE: turbo legend - Krzysztov - 05-03-2015 Widziałem kiedyś film z KA8 RWD. Rosja albo USA, nie pamiętam. Jak znajdę, to się podzielę. Generalnie nie ma rzeczy których nie da się zrobić z samochodem, ale barierą są pieniądze. Ze strojeniem nie ma problemu, robisz to na jakimś standalone, np. EMU od Ecumaster. Natomiast skrzynia w Legendzie to duży kłopot, bo jej układ jest dosyć nietypowy - wzdłużne położenie i napęd na przód. W samochodzie z RWD jeśli skrzynia nie wytrzyma, to kupujesz za grosze Getrag z e39 530d, montujesz go do silnika za pomocą flanszy (robisz rysunek techniczny, kupujesz odpowiedni plaster aluminium, zlecasz wykonanie komuś z maszyną do wycinania wodą). Sprzęgło dobierasz samodzielnie - trzeba policzyć z jakiego materiału, kupić odpowiednie tarcze, docisk, dwumasę, odpowiednio je porzeźbić, zmodyfikować i dopasować. W KA8 trzeba by się sporo nagłówkować jak to sensownie zrobić bez prucia całej budy i zmiany rodzaju napędu. Niestety do C32 chyba nie ma kutych tłoków, korbowodów, mocnych szpilek, stalowych uszczelek - tu mógłby być kłopot. Kolektor to rzeźba na własną rękę, tak jak układ intercoolera i cały wydech. Jak nie wiesz jak to policzyć - zleć komuś kompetentnemu. Dobrze byłoby zainwestować w dodatkową chłodnicę oleju. Wtryski i większą pompę paliwa spokojnie dobierzesz z czegoś na rynku. Powodzenia! PS. Moim zdaniem w Legendzie kompresor robiłby robotę Nawet kiedyś chciałem taki zrobić, ale przy całej mojej sympatii do KA8 doszedłem do wniosku, że to gra niewarta świeczki. RE: turbo legend - Khaito - 05-03-2015 @Krzysztov, Koreańcy do swoich Arcadii ładowałi sprężarki - dobry trop |