KB 1 - geometria. - Wersja do druku +- honda legend - strona główna (http://honda-legend.pl) +-- Dział: Honda Legend (http://honda-legend.pl/forumdisplay.php?fid=2) +--- Dział: Honda Legend KB1 (http://honda-legend.pl/forumdisplay.php?fid=16) +--- Wątek: KB 1 - geometria. (/showthread.php?tid=2854) |
KB 1 - geometria. - kala40 - 06-16-2015 Nie wiem jak się ustosunkować do podanych wyżej danych GEOMETRII, gdyż dzisiaj byłem w ASO i oto jaki otrzymałem wydruk po geometrii mojego KB1. Mam pewne obawy czy Panowie z ASO dobrze się przyłożyli, ponieważ otrzymane ustawienia nieco się różnią od przedstawionych przez naszego kolegę Legend95. A oto wynik: Przód - kąt PK (zakres w/g serwisu -0st 40'/0st 20') - ustawione na lewym kole -0st 25', na prawym kole 0st 15' - kąt WSZ (zakres w/g serwisu 1st 40'/2st 40') - ustawione na lewym kole 2st 00', na prawym kole 2st 00' - zbieżność zakres w/g serwisu -1,00 mm/1,00 mm) ustawione na lewym kole 0,00 mm, na prawym kole 0,10 mm Tył - kąt PK (zakres w/g serwisu -1st 45'/-0st 45') ustawione na lewym kole -1st 25', na prawym kole -1st 10' - zbieżność (zakres w/g serwisu 0,00 mm/2,00 mm ustawione na lewym kole 0,9 mm, na prawym kole 1,00 mm Może ktoś wyrazi swoją opinię na przedmiotowy temat. Pozdrawiam RE: KB1-kompedium wiedzy - pablo diablo - 06-16-2015 na geometrię się nie jeździ do aso tylko do kogoś kto to czuje albo ma dobry sprzęt (np. hunter) znam przypadki (łódź, inna marka) gdy aso odsyłało poważniejszych klientów na drugą stronę ulicy do speca który na tradycyjnym sprzęcie (takie jakby tarcze i celownik) ustawiał dużo lepiej niż oni RE: KB1-kompedium wiedzy - kala40 - 06-16-2015 (06-16-2015, 2:38 )pablo diablo napisał(a): na geometrię się nie jeździ do aso tylko do kogoś kto to czuje albo ma dobry sprzęt (np. hunter) Sądziłem, że na laserowym sprzęcie powinno być dokładniej niż na ręcznym. Biorą wkońcu za swoją robotę odpowiedzialność RE: KB 1 - geometria. - Peter - 06-16-2015 Proszę nie prowadzić dyskusji w wątku KB1 - kompendium wiedzy. Wątek przeniesiony. RE: KB 1 - geometria. - pablo diablo - 06-16-2015 odpowiedzialność spada na kupującego nowe opony pół roku po geometrii choć oczywiście uogólniam i przeginam bo może akurat tam się znają z tym że geometria to nie wymiana klocków hamulcowych którą generalnie trudno spieprzyć pamiętam że sam też dość długo w łodzi szukałem warsztatu który ogarnie temat w poprzednim aucie i też po rzeźbie w aso - ustawili mieszcząc się w zakresach z instrukcji ale jak ściągało tak dalej ściągało oczywiście usługa wykonana RE: KB 1 - geometria. - kala40 - 06-17-2015 Te dane geometrii podane w kompendium odbiegają od tych z wydruku dla KB1 które ostatnio otrzymałem z ASO. Więc już sam nie wiem jakich wartości należy się trzymać ustawiając geometrię dla KB1. Bo jeżeli prawidłowe dane to te zamieszczone w kompendium, to znaczy że w ASO zatrudniają pacanów którzy nie potrafią prawidłowo odczytać wzorców instrukcyjnych i na ich podstawie ustawić to co trzeba. RE: KB 1 - geometria. - Peter - 06-17-2015 W załączniku dane z Service Manuala. RE: KB 1 - geometria. - kala40 - 06-17-2015 Dzięki za konkretne informacje. Ostatnie pytanko, co to za wersja KD? RE: KB 1 - geometria. - lukaszmmarek - 05-05-2016 Proszę o pomoc. Co to znaczy wersja KD? ostatnio na zbieżności mnie zapytali jaką mam wersję.. a ja na to, że pojęcia nie mam... Zadzwoniłem do Honda Plaza a oni mi na to że pewnie jest błąd i ma być wersja KB, więc gość wybrał na Hunter-rze wersję KD i ustawił zbieżność. Auto niestety ściąga w prawo? Opony nowe, zawieszenie w porządku, luzów brak... Co dalej? Może te ustawienia do wersji KD lub nie KD mają znaczący wpływ bo widzę, że różnice..? RE: KB 1 - geometria. - Makukrak - 05-05-2016 To a propos wersji KD i innych: http://www.icelord.net/honda/area/ Kolega z pierwszego postu niech lepiej przegladnie przod zawieszenia bo kola stoja tak: "//" a przy tym zestawie zawsze moze sciagac na prawo. |