Lusterka! - Wersja do druku +- honda legend - strona główna (http://honda-legend.pl) +-- Dział: Honda Legend (http://honda-legend.pl/forumdisplay.php?fid=2) +--- Dział: Honda Legend KA8/KA7 (http://honda-legend.pl/forumdisplay.php?fid=15) +--- Wątek: Lusterka! (/showthread.php?tid=390) |
Lusterka! - Legend95 - 09-22-2009 Czy macie zdjęcie rozmontowanego lusterka, albo czy pod ręką macie jakiś rozebrany egzemplarz? chciałbym wiedzieć jak wygląda sworzeń, który wchodzi w lusterko, jego dolna podstawa jest przykręcana do mocowania do drzwi. Jest też na nim sprężyna, która odpowiada za ruch lusterka otwarte-zamknięte. Re: Lusterka! - Peter - 09-22-2009 Jesli nie ma róznicy w budowie lusterka sedan - coupe, to mogę sprawdzić, mam odkręcone lusterka od coupety. Re: Lusterka! - nicolas - 09-22-2009 Jak wrócę wieczorem do domu to zrobię zdjęcie i wrzucę je tu na forum Re: Lusterka! - Legend95 - 09-22-2009 dzięki z góry! już zdąrzyłem rozmontować lusterko w Acurze i się przekonać namacalnie co i jak. pytanie kolejne. czy wiecie może z czego wykonany jest trzpień i mocowanie lusterka do podstawy? byłem dziś u ludzi co to spawają różne metale żelazne i nieżelazne i babka z BOK-u stwierdziła, że to stopy magnezu i nie dadzą rady pla pla. Jakoś jej nie zawierzam, a fachowca pod ręką nie było :evil: mam lusterka elektryczne, która mają to połamane, a żeby działaly ta część jest konieczna. A żeby było gorzej to jest to inne niż w lusterkach bez opcji el. składania :/ Re: Lusterka! - Legend95 - 09-23-2009 dziś dokonałem fotek elementu, który sprawił, iż utknąłem w martwym punkcie: trybiki-cały mechanizm el. składania: Lusterko nieskładane: żaden zakład w pobliżu nie chce się podjąć złączenia tego w jedną całość - zasłaniają się stopami magnezu i jeśli nawet to gwarancji na to nie dają bo może nie przerzetrzymać jednego dnia. Nie chce mi się w koło rozbierać lusterek ponieważ upierdliwe jest wypinanie pinów z kostek, aby móc to rozczłonkować. Szukać dobrego tokarza? Jeśli tak to jaki materiał dobrać do tego trzpienia i podstawy? Mysłałem nad alu, ale z zewnątrz wzmocnionym np. poprzez chromowanie techniczne (lub tylko w miejscu gdzie porusza się tryb i zawleczka), aby uniknąć wycierania alu. jednym słowem: :roll: |