Elektryczna kolumna kierownicza w G2 - Wersja do druku +- honda legend - strona główna (http://honda-legend.pl) +-- Dział: Techniczne (http://honda-legend.pl/forumdisplay.php?fid=5) +--- Dział: ZTS(zrób to sam) (http://honda-legend.pl/forumdisplay.php?fid=26) +--- Wątek: Elektryczna kolumna kierownicza w G2 (/showthread.php?tid=600) |
Elektryczna kolumna kierownicza w G2 - Legend95 - 10-17-2010 Jest w standardzie w wersji USDM 94-95 także w niższych modelach, podobnie jak w wersjach JDM. Niestety na europę brak takich cudasiek Miałem plan, aby przerobić Hondę, w tym celu nabyłem pakiet części pod marką Acura Niestety nie jest to takie łatwe jak sądziłęm, zauważone różnice między wersją man i auto. 1)Kolumna kierownicza 2)osłona kolumny kierowniczej na ścianie grodziowej 3)inny wieloklin z krzyżakiem przy wyjściu z maglownicy 4)inna belka pod deską rozdzielczą na dole manual, u góry auto 5)inna ramka na zegary 6)inne osłony kolumny kierownicy 7)inny przełącznik zespolony(wycieraczki, światła kierunki) - na pewno nie pasuje od wersji 91-93, jest szansa, że od 94-95 przypasi 8)inna taśma Airbag pod kierownicą 9)inna dolna osłona pod kolumną kierownicy - ma głębiej wyprofilowane miejsce pod kolumnę kierownicy 10)centralka od pamięci foteli, w auto jest sterownik od el.kolumny za kanapą + sterownik nad "skrzynką security system" 11)inna stacyjka!!! - w Hondach wymaga przejścia na klucz zwykły lub przeszczep zamków z wersji JDM (kluczyk nacinany z góry) Dodatkowo przełączniki pamięci foteli są sprzęgnięte z pamięcią kolumny kierowniczej, wymagane jest podłączenie sterownika kolumny ze sterownikiem pamięci foteli w już istniejącym układzie. Wszystko jest do zrobienia, da się to ogarnąć, ale z powyższych względów projekt odkładam na inny, bliżej nieokreślony czas. Taka, krótka przestroga, gdyby chciał ktoś to jednak motać, nie ukrywam, że fajnie jakby był ktoś pierwszy :ok: |