Liczba postów: 122
Liczba wątków: 8
Dołączył: Oct 2009
Reputacja:
0
Walki ciag dalszy....
Wymienilem moduł, sprawdzilem nawet cisnienie na cylindrach, wsio ok dalej nie pali, ALE....
razem z kolega z ktorym sprawdzalem iskre stwierdzilismy ze jest ona jakby zbyt slaba niby iskrzy ale cos cienko, w ogarze mam wieksza iskre :? od razu pisze ze cewki sprawdzone nawet zalozone inne z drugiego motoru, swiece swieze nie nowe ale bardzo malo naganiane maja.
Jakies pomysly?? pomocy ludzie bo jestem coraz blizszy zepchniecia do rzeki :evil: :evil: :evil:
Pozdrawiam
Yogi
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
mogę się mylić bo dawno już nie kopałem, ale jest coś takiego jak ignition coil, urządzonko z radiatorem budowane koło wnęki koła pod maską. Sprawdzałeś?
v6
Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Przekażnik main relay pokazany wyżej rozbierz i przelutuj od nowa styki . Prawdopodobnie masz ten sam problem ,który ja dwa tygodnie temu usunąłem.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
postaram się manual przejrzeć i zlinkować co mi leży w myśli.
filtr paliwa OK, ale jak przypuszczam auto nie bardzo by chciało się wkręcać na wysokie obroty, a jak wiadomo w tym przypadku zapotrzebowanie na PB jest co najmniej sporo, a na pewno większe niż na ssaniu i biegu jałowym.
v6
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atfinley.com/service/index.php?x=1&z=2690&y=944">http://www.atfinley.com/service/index.p ... 2690&y=944</a><!-- m -->
igniter unit.
to miałem na myśli 8-)
v6
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
Yogi juz to sprawdzał i to nie było to.
Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Yogi odpowiedz czy przelutowywałeś przekażnik MAIN RELAY POKAZANY NA ZDJĘCIU WYŻEJ ?
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
Liczba postów: 122
Liczba wątków: 8
Dołączył: Oct 2009
Reputacja:
0
Przekaznik przelutowany, sprawdzony, w 100% sprawny.
Pozdrawiam
Yogi