Liczba postów: 210
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: stolica
01-19-2013, 17:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-27-2013, 20:05 przez dr.big.)
Rocznik 93, kupiona w Niemczech, 210 Tkm, był swieży przegląd niemiecki (czyli nie jakiś odpad z rynku, bo nie dostał dalszego), środek dość ładny- nie odrzuca człowieka przy wsiadaniu nawet przed czyszczeniem, nie ma rdzy, zawieszenie bez luzów, felgi oryginalne alusy 15" i zimowe stalówki. Jedyny punkt zaczepienia - tylny tłumik był już delikatnie podspawywany do ostatniego przeglądu. Silnik suchy, bez wycieków, elektrycznie działa wszystko, za wyjątkiem ogrzewania fotela kierowcy i ładowania kluczyka. Na razie stoi w garażu pod przewiewną plandeką, zrobi się cieplej i zniknie z dróg sól, to zacznę działać w temacie.
Lepsze foty pewnie latem.
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8
Liczba postów: 210
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: stolica
01-19-2013, 20:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-19-2013, 21:05 przez dr.big.)
No przed wstawieniem do garażu na zimę, mycie podwozia plus ze 20 dyszki na bezdotykowej i "lancowanie" podwozia oraz nadkoli od środka do znudzenia
. Mam nadzieję, że to coś da... Do tej pory jeździła czasami zimą o czym świadczą zimowe kapcie, ale u mnie już takich jazd zimowych nie będzie
. Zimówki pewnie sprzedam, bo nie będą mi nawet potrzebne.
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8
Liczba postów: 817
Liczba wątków: 17
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
4
Wygląda nieźle. Widzę że szykujesz jej podobny tryb użytkowania, jaki ma mój Legend. Powodzenia i dbania!
Liczba postów: 210
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: stolica
Silnik daaawno nie myty, widać w zagłębieniach warstwę brudu i kurzu, jeść to będzie można dopiero po pełnym programie "odnowy"
, profesjonalna polerka z zewnątrz i wewnątrz też będzie
. Czeka mnie jeszcze wymiana filtrów paliwa i powietrza, olej silnikowy z filtrem już wymieniony na 0W30, skrzyni z filtrem na wiosnę, lakierowanie "na świeżo" alusów Hondy, parę pierdół i to wszystko...
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8
Liczba postów: 210
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: stolica
Peter masz pełną rację
. Jedynie co zamierzam zrobić ponad stock, to dodać felgi z wersji poliftowej, czyli 15" zamienić na 16". I może białe kierunki boczne. To wszystko.
PS. Elvis, nie było, z tego co wiem, były 15" alufelgi. Nic więcej. Czy wysoko stoi? Amorki i sprężyny oryginalne, nie było widać, że ktoś coś "udoskanalał"
... Zresztą szukałem w miarę nieprzerobionej sztuki, jak Peter już napisał, coraz trudniej takie znaleźć...
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8